Uyandınız ve çadırdan dışarı çıktınız ama Jeff yanınızda yoktu. Çadırını sanırım erkenden toplamıştı, siz bunu önemsemediniz ve kendi çadırınızı topladınız.
Sonra içeri geçtiniz ama Jeff hiçbir yerde yoktu. Herhalde kendi yemek yemiştir diye düşünüp, bunu da önemsemediniz ve yemeğinizi yiyip kalktınız.
uu
Jeff'i her yerde aradınız ama hiçbir yerde yoktu. Bu adam nerdeydi? Nereye kaybolmuştu? Yoksa başına büyük bir bela mı gelmişti? Siz hemen endişeleniyorsunuz ve elinize bir çanta alıp, hemen dışarıya koşuyorsunuz.Dışarıda koşarken "Jeeeff! Nerdesin?!" diye bağırıyordunuz. Biraz ilerledikten sonra Jeff'in sesini duydunuz. Sonra hemen oraya gittiniz ve Jeff ile bir kurt çadırı çekiştiriyordular ve sen Jeff'in tarafına geçip, çadırı kurtardınız... yani bir kısmını. Sonra koca bir kurt sürüsü sizi kovaladı ve siz son hız koştunuz. En son ikiniz ağaca çıktınız ve bir gün orada gecelediniz sonra siz "Niye buraya geldin?" diye sorunca Jeff "Dün gece tuvalete gitmiştim ama tuvaletten geldiğimde çadır rüzgardan uçuyordu sanki... sanki uçan çadırdı ve onu yakalamaya çalıştım. Tam alcakken başka bir kurtta onu bulmuştu ve bunun çekişmesini yaptık. Sonuç; burdayız." dedi ama artık kurtlar yoktu.
Siz hemen eve geldiniz ve aç olduğunuzdan koca bir tencere makarna ile doydunuz.
Arkadaşlar son bir bölüm daha ve bu kitapta bitiyo... son bölüme yaklaşınca bilirsiniz beni... bölümler kısalır. Bundan sonra Bloody Painter ve sonra "Creepypasta ile tepki time" kitabını bitiricam ve şu kararı aldı. Belki iyi, belki kötü... söylüyoruuum..
Yaz biteş kadar wattpad'i bırakmicam ama okullar açılınca... eeeee... şeyy... sadece pazar günleri birkaç saat...
Bu arada medya yakıyo!
Ama dediklerimi belki yaparım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeff ve Sen (Creepypasta)
FanfictionArkadaşlar bu kitabın güzel olacağını pek düşünmüyorum ...