Arkadaşlar medyadaki şarkı sanırım Jeff'in en sevdiği şarkı, biraz güzel ama anlamını beğenmedim...
Birlikte oraları temizlediniz ve el ele tutuşarak oradan ayrıldınız. Eve geldiniz ve Jeff "Bence bu geceyi kutlamalıyız" dedi ve siz "Nasıl yani?" dedi ve mutfağa gidip, Redbull aldı ve suze uzatarak "Böyle..." dedi ama siz reddettiniz. O ise "Kendin bilirsin" dedi ve elindekini dikledi. Siz o sırada bahçeye çıktınız ve oturdunuz, yıldızları izlemekten uykuya dalmışsınız.
Uyandığınızda yanınızda Jeff'te vardı ve hâla uyuyordu. Siz oradan kalktınız ama bu sefer evin içinde olduğunuzu anladınız. Yemek yapmak için mutfağa gittiniz ve bir şeyler hazırlayıp masayı kurdunuz. O sırada Jeff geldi ve ikiniz yemekleri yiyip, ellerinizi yıkadınız. Sonra Jeff "Hadi küçük bir konser verelim" dedi ve gitarını aldı. Sonra sizin elinizden tuttu ve "Şehre ineceğiz" dedi ve o sözü söyledikten sonra bir sokaktaydınız.
Siz şarkı söylerken o gitar çalıyordu ve bir saat içinde iyi para kaznmıştınız tâki zabıta sizi kovalayana kadar, zabıta tam Jeff'i yakalyacaken siz kafasına taşı geçirdiniz ve Jeff kurtuldu. Hemen oradan paraları ve gitarı alıp, uzaklaştınız.
Çok eylenmiştiniz ve Jeff paraları çoktan saymıştı, sonra Jeff "40 TL almışız... birde 80Kr.." dedi ama bence bir saat için güzel paraydı. Sonra Jeff "Hmmm... bu parayla ne yapıcaz?" diye sorunca siz "Gerçek bir konsere ne dersin?" dedi ama Jeff "Hatırlatırsan ben bir katilim ve polisler beni görürse yakalarlar." dedi ve sizin aklınıza bir fikir geldi.
Akşam olmuştu ve siz Jeff'e bir peruk taktınız, yüzüne fondöten sürdünüz ve ağzına bir maske taktınız. Sonra hazırlandınız ve iki konser bileti alıp, konsere gittiniz.
Şarkının ortalarındaydı ve siz konserde Jeff'i kaybetmiştiniz ve biri gelip "Benimle dans etmek ister misiniz?" diye sordu ve siz "Üzgünüm..." diyerek reddettiniz ama o belinizden tutup sizi kendine çekti ve o sırada biri arkadan çocuğu çekip aldı ve yüzüne yumruğu geçirdi. Bu Jeff'ti ve çoktan çocukğu öldürmüştü. Hemen oradan da kaçtınız ve Jeff "Bir daha yanımdan ayrılmıyosun (Adınız)! " dedi ve siz alaycı bir sesle "Hmm... noldu? Kıskandın mı?" deyince o "Ne alakası va-var?" dedi ama siz ona bir bakış attınız ve o "Offf! Tabii ki kıskandım! Normal değil mi? Sen benim sevgilimsin." dedi ve siz ona sarılarak "Bu arada beni kurtardığın için teşekkürler." dediniz ve o akşam gülerek geçti.
-Devan Edecek-
Arkadaşlar bence bu bölüm güzeldi... Sonunda Jeff'i odunluk hastalığından kurtarmayı başardık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeff ve Sen (Creepypasta)
FanfictionArkadaşlar bu kitabın güzel olacağını pek düşünmüyorum ...