Medya çok tatlı yaa...
Siz gidicek miydiniz? Yoksa kalıcak mıydınız? Bu son şansınızdı ve siz gitmeyi seçtiniz. Oradan ayrıldınız ama evin yolunu bilmiyordunuz ama ondan uzak her yer sizin için ev sayılırdı. Bir kulübe buldunuz ama içi çok pisti. Temizlemeniz bir gününüzü almıştı ve ilk önce uykunuzu aldınız ama rüyanızda Jeff'i hastalanmış bir şekilde gördünüz ve sizin rüyalarınızın çoğu gerçek olur.
Hemen onu bulmak için çıktınız ve onun kulübesini buldunuz. Kapıyı çaldınız ama kimse açmıyordu, hemen açık bir pencere bulup girdiniz. Jeff koltukta yatıyordu ve siz titrediğini farkettiniz. Hemen elinizi anlına koydunuz ve feci derecede ateşi olduğunu anladınız. Hastaneye götüremezdiniz ama bunu tek de yapamazdınız. Bir şey yapmanız gerekiyordu ve bir bez ıslayıp, Jeff'in anlına koydunuz ve daha önce annenizin size yaptığı çorbadan yaptınız ve onu uyandırıp, içirdikten sonra uyuttunuz. Koltuk altlarına buz gibi soğuk suyla yıkanmış bezleri koydunuz.
Birkaç gün böyle geçti ve en sonunda Jeff iyileşti, size baktı ve "He-Her şey için teşekkürler (A-Adınız)..." dedi ve sonra size sıkıca sarıldı. Sizde ona sarıldınız ve sonra "Önemli değil...* dediniz ve en sonunda Jeff "Hmmm... bu akşam piknik yapmaya ne dersin?" dedi ve siz şaşırarak "Akşam mı?" dediniz ve o "Evet..." dedi ve siz "Tamam" dediniz.
Devam Edecek
Eveeet! Bu kitap bitince bir kitap daha yapıcam, sonra diğer kitaplara bölüm ekleyip bitiricam ve... ve sonra wattpad'i bırakmayı düşünüyorum... nedeni ise... ciddiyim nedenini bende bilmiyorum... ama geri dönebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeff ve Sen (Creepypasta)
FanfictionArkadaşlar bu kitabın güzel olacağını pek düşünmüyorum ...