Jmenuji se Nikola, je mi 20 let a žiji v Pardubicích. Mám jednu nejlepší kamarádku jinak zbytek mích přátel jsou kluci. Profesionálně tancuju to je asi zatím vše co bych vám zatím řekla.
Můj den začíná vždycky stejně, vstávám na budík v 10 ráno utíkám se obléct,umýt, najíst a utíkám na autobus, někdy jezdím i autem ale to je jak kdy. Jedu do tělocvičny kterou máme pronajatou s mojí skupinou s kterou jezdím po soutěžích a tak dál. Tam si dám 3 hodinoví trénink a odcházím zas na bus který mě odveze rovnou před můj byt. Žiju sama tedy ne úplně sama bydlím s kocourkem jménem Daryl, neukřižujte mě prostě miluju seriál živí mrtví.
Rychle se najím a utíkám zas pryč z bytu, dojedu busem do restaurace kde mám sraz s mými kamarádi. Nebojte se seznámím vás.
"Zdarec lidi"pozdravím hlasitěji než jsem možná měla svojí partu u stolu, Bára se ke mně hned zvedla aby mě mohla obejmout.
Bára je moje nejlepší kamarádka už od základky,Báru by jste mohli nazývat ďábel. Proč ? Protože i když ani nechcete tak s Bárou se necháváte stáhnout rovnou až do samotného pekla, nestěžuji si ale někdy toho je už i na mě moc.
"Ahoj pusino"pozdravuje mě tou nejhorší přezdívkou můj nejlepší z nejlepších Kubík,
Spousty z vás ho znají jako Yzomandias,ne nevychloubám se že se znám s někým takto známým. Protože kdybych se chtěla vychloubat tak hned víte že spím s Viktorem Sheenem, hups to mi vyklouzlo.
"Ahoj kotě"zdraví mě Nik po té co mi dal pusu vlasů,ne nespím i s ním klid. Pusu do vlasů mi dává odjakživa.
"Čau kočičáku" dráždím ho přezdívkami i já, vždycky se ty přezdívky mění.
A jen tak mimochodem aby nedošlo k omylu s Viktorem chodím, jsme spolu už druhým rokem.
"Tak kam poletíme letos lidi ?" začne debatu o dovolené Jakub, tohle setkání je hlavně kvůli tomu. Každý rok jezdíme na společnou dovolenou skoro všichni kluci z milion a jejich přítelkyně tedy jen těch který jí mají což je jen Hasan a Jakub. Letos s námi jede i Bára kvůli jejímu románku s Konexem, tvrdí nám že je to jen o sexu ale kdo by jim to věřil ?
"Napadlo nás co Mallorca ?"ozval se Nik, Mallorca zní sice moc pěkně ale došlo mi hned po tom co to vyslovil že to nebude stát úplně málo peněz.
"Víš Niky že nemusíš nic platit"řekl Jakub hned co uviděl můj zaražení výraz,tohle říká pořád ať je to dovolená nebo boty na podpatku.
"Jakube ! Ty mi nic už neplatíš rozumíš ?!"mírně jsem na něj vykřikla výhružným hlasem, došlo mi hned že si z toho vůbec nic neděla. Jeho klasicky výraz který říkal ,,já si to udělám podle sebe,, znám už moc dobře.
"Pojede i Viktor ?"zakročila Bára dřív než jsem stihla argumentovat, z Nika vyšlo ironické zachechtání. Proč ? Netuším ale raději jsem to ignorovala.
"Má moc práce"řekla jsem svojí klasickou větu když se mě někdo ptal jestli Viktor má čas a jestli s námi někam půjde, vadilo mi to ale co jsem mohla dělat ? Já taky kolikrát nemůžu protože nacvičuji nebo mám soutěž.
"To si říkala i minule"rýpal Nik,v poslední době se ti dva nemůžou vystát a jaký to byli kamarádi.
"To asi proto že má moc práce pořád" řekla jsem větu u které jsem doufala že zakončí téma Viktor, nerada se hádám za něco co vím že není pravda. Vím že by si ten čas najít mohl ale prostě to nejde.
Nik poznal že nemá cenu v tomhle tématu dál pokračovat tak se stáhl a nechal mluvit Kubu,řešili jsme jen už to kdo s kým bude na pokoji v hotelu a kdo spolu bude sedět v letadle.
Když jsem po 3 hodinách dořešili všechno potřebné tak jsme zaplatili účet za oběd a pití a vydali se každý svým směrem tedy skoro, Kuba mě ještě před cestou domů odvezl k Viktorovi. Jestli vás zajímá proč nebydlíme spolu tak vám řeknu asi jedno, nevím asi na to nepřišel ten správný čas.
"Ahoj lásko" přivítal mě hned mezi dveřmi polibkem můj přítel, vešli jsme hned do jeho pokoje kde jsem se převlékla do jeho trička abych měla pohodlnější ležení.
"Tak jak celý den bylo ?" ptal se mě a u toho mě hladil po bocích.
"Pojedu na Mallorcu"řekla jsem mu opírajíc se o něj, bylo sice 6 večer ale začínali mi padat oči.
"A budu s Nikem na pokoji"musela jsem si prostě rýpnout, hned co mu došlo že jsem to vážně řekla tak vylítl do sedu.
"Cože ?!"vykřikl překvapeně.
"Nachytal se"řekla jsem mu vysmívajíc se že mi na to vážně skočil, i když je velmi pravděpodobné že pokoj na hotelu budu sdílet právě s ním ale to už není můj problém mohl být na pokoji se mnou ale když má moc práce tak ať má.
"Ty potvoro"vykřikl s neuvěřením výrazem a začal mě po bocích lechtat.
"Héj"křikla jsem na něj se smíchem, tyhle chvíle miluji.
A je tu první část,trošku kratší na začátek ale další část bude už delší.
Doufám že se vám můj nový příběh zalíbí a že jste spokojení s obsazením.
Těším se na vás z další částí.
ČTEŠ
Nekonečno možností
Fanfiction"Ublížil si mi Viktore ! Už zase.." ta bolest na srdci byla zpět..no spíš tu byla vždycky jen jsem ji vždycky vytěsnila. ------------------------- "Já bych ti nikdy neublížil" šeptajíc mi Radek do ucha. ------------------------- "Vždycky jsem pro te...