İLK YALAN

1K 40 9
                                    

Arkadaşlar merhaba! Sadece bir duyuru yapmak istiyorum. Şimdiye kadar 3 bölüm yayınladım ve Jason'un soy ismini değiştirmeye karar verdim. Hepinize iyi okumalar öpülünüz :))

Blair  MİKAELSON

 Üstüme aldığım, ayaklarıma kadar uzanan bu siyah elbiseyle rahibelere taş çıkartırdım. Yatağıma oturup hayatımın bu sıkıcılığına lanet okurken telefonumun çaldığını duydum. Arayan en yakın arkadaşım Elena'ydı. Bu durumda keyfimi yerine getirebilecek tek insan oydu.

- Ah! Şükürler olsun. Kurtar beni.

- Neyin var?

Her şeyi bir solukta anlatıverdim. Ailemin bir dostunun ölmüş olmasının benim o kilisede boynu bükük genç kız rolünü oynamam için bir sebep olmadığını da ekledim.

- Bak aslında bir fikrim var ama sen kesinlikle buna hayır diyeceksin. Dinle, çantana yedek bir kıyafet al ve ben seni o kiliseden kaçırıp haftalardır dil döktüğüm o partiye götüreyim?

 Ailemin bu çeşit partilere sıcak bakmaması beni deli ediyordu!  Bende partilere gitmek ve o meşhur yakışıklıları kesmek istiyordum. Hatta belki bir erkek arkadaş bile edinebilirdim. Aramızda kaldın ben daha bir erkeğin elini bile tutmadım! Tabi Alexander'ı bu grubun dışında tutuyorum. O benim kardeşim sayılır.

- Delirdin mi Elena! Annem beni gönderir mi sanıyorsun?

- Senin bu saflığına öleceğim. Annene ben partiye gidebilirim deme zaten. Başka bir bahane bul ya da kaç.

Bu fikir bana sıcak gelmiyordu. Hayalimi geçireceğim üç saat benim ömür boyunca ailemin dırdırını çekmeme yeterdi çünkü eğer annem bahanemi yeterli bulmazsa nerde olduğumu mutlaka bulur ve şoförle beni aldırırdı. Düşünsenize, rezillik!

- Bana bahane bul o zaman.

- Aman Tanrım! Geliyorsun ve sadece bahane bulman gerekiyor. Blair sana bin tane sebep sayabilirim!

- Bir tanesi yeter canım.

- Annem senin anneni arayıp benim ruhsal bunalımda olduğumu söyleyebilir. Sende bizim eve gelirsin.

Elena'nın tek gözünü kırparak ağzını yamulttuğu yüz ifadesini yaptığını tahmin edebiliyordum.

- Anneni nasıl ikna etmeyi düşünüyosun?

- O iş bende.

 Telefonu kapattıktan sonra içime bir ağırlık çöktüğünü hissettim. İlk defa aileme bir konuda yalan söyliyecektim. Dolabımdan dikiş yerleri deriyle kaplanmış mini bir elbise çıkardım. Normal şartlarda bu tür bi elbiseyi ancak yorgan altında giyebilirdim. Ama ne yazık ki şartlar normal değildi. Kıkırdamamak için kendimi zor tuttum.

Jason DAVİES

Kolumun birini koltuğa yaslamış kulağa garip gelse de şoförümle pes oynuyordum. Adam beni yenmek üzereydi. Durumu farkettiğim an itibariyle harekete geçtim.

- Beni yenersen kovulursun adamım.

Gülümsemekle yetindi. Böyle olduğuma bakmayın ben soğuk biriyimdir.  Kapıyı ayağıyla açan dallamanın ardından ortamın havası sönmüştü. Sigaramı ağzımdan çıkarıp dumanı yuttum.

- Hazırlanmamışsın oğlum hadi yarım saat kaldı. Dehşet kıyafetler getirdim sana.

- Ne zamandan beri benim görünüşümle ilgileniyorsun. Ben de kızlar sana baksın diye bana saçma sapan şeyler alırsın diye düşünmüştüm.

LOVE AND SMOKE (Aşk ve Duman -1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin