9.

592 66 7
                                    

❝Zúrivo som schmatla najbližšieho chalana. Colin bude žiarliť. Musí.❞

Nechtami som stlačila Graysonovo rameno a naschvál sa nepozerala okolo seba. Ak mu aj moje zízanie na jeho rameno prišlo divné, nechal to tak a pomaly so mnou tancoval do rytmu náhodne vybranej pesničky. Bolo mi úplne jedno že pesnička bola stvorená na rýchle pohyby, poskakovanie a hip hop. Nemala som náladu na nič iné ako zatvoriť sa v izbe a jesť čokoládovú zmrzlinu.

,,Takže," začal Grayson a tým si získal  moju pozornosť.

,,Chodíš s Colinom, nemiluješ ho, no zároveň túžiš aby na teba žiarlil. Ty si ťažký oriešok," veselo sa usmial.

Na sekundu som stratila reč. Hudba aj ostatné podnety zmizli do pozadia a mne v hlave bežalo len Sakra, ako to zistil.

A potom som si uvedomila, že to nevedel. Nemal žiadny dôkaz, len tipuje alebo si zo mňa robí srandu.

,,Prosím?" naoko nechápavo som sa spýtala a zovrela jeho rameno ešte silnejšie.

,,Colin je môj priateľ. Milujem ho, nech už to vyzerá akokoľvek."

,,Veľa ľudí o mne vraví, že nemám city. Mám ich, len sa mi ťažko vyjadrujú," po chvíli ticha som dodala a pridala k tomu aj jeden ľadový úsmev na zákazku.

,,Ako hovoríš," nadhodil Grayson a nečakane ma donútil urobiť otočku. Pretočila som očami, no v tej sekunde mi niečo došlo.

,,Ty si sem Mary pozval naschvál," vydýchla som v úžase, ktorý sa však náhle zmenil na hnev.

,,Neviem síce prečo," zavrčala som. ,,Ale Mary sem prišla kvôli tebe."

Prudký výdych. Zahrané prekvapenie, dotknuté priloženie si ruky na srdce a zronený pohľad bolo presne to, čo na mňa použil. Na chvíľku- malinkú chvíľku som mu uverila, kým sa zase nevzdal svojej role. Jeho prenikavý pohľad mi pripomínal živý oheň, krútiaci sa v pekle.

,,Samozrejme. Prečo inak by prišla," pohŕdavo a výsmešne si odfrkol. A potom sa na mňa usmial. Veselo, priateľsky, akoby sa práve teraz nič neudialo.

,,Sme kamaráti, vieš?"

Nechápavo som naňho pozerala. V jednej chvíli vyzeral ako nebezpečný psychopat a v tej druhej ako slniečko. Psychopatické slniečko. Nečakane ma pustil z náručia a postrčil smerom ku Colinovi.

,,Bravo. Donútila si svojho milovaného frajera žiarliť," ironicky sa usmial a otočil sa mi chrbtom.

Naozaj. Colin sa mračil na Graysonov chrbát a ja som sa nevedela rozhodnúť, čo si mám o Graysonovi momentálne myslieť. Vedel dobre predstierať. Bol obľúbený klamár, taký čo sa dokáže zo všetkého dostať. Elliot vedel svoje city zamknúť hlboko do seba a šiel z neho strach.

Každou ďalšou sekundou moje podozrenie rástlo, pretože títo dvaja doslova kričali o pozornosť. Boli záhadní, strašidelní, nebezpeční a všetky tieto veci ma priťahovali ako magnet.

Zozadu ma niekto potľapkal po ramene. Keď sa otočila, nestál tam nik iný ako Elliot vo svojej mlčanlivej agresii.

,,Pozri, len-" začal hovoriť ale ja som ho prerušila priložením mojej dlani na jeho ústa. Na chvíľku mu stvrdli črty, akoby mal chuť mi veľmi zle vynadať, no potom sa spamätal a zatvoril pusu.

,,Nechcem s tebou hovoriť," odbila som ho. Možno som sa navonok správala hnusne, no v skutočnosti som sa skrývala. Keď pred ostatnými vyzeráte ako chladná mrcha, oveľa ľahšie sa vám ukryje aká ste vlastne vystrašená.

,,P-poviem ti niečo o Graysonovi. Tajomstvo."

___
kratšia časť..sorry :D

Grayson WilderWhere stories live. Discover now