19.

475 66 21
                                    

❝Dvere od Elliotovej izby boli pootvorené.❞

Ozývali sa z tadiaľ tlmené hlasy, no nerozumela som ani slovo. keď som prišla ešte bližšie, už sa dali rozonávať jednotlivé slová.

,,Ukľudni sa," zasyčal Grayson. Trochu som do izby nahliadla a videla som, ako zvieral Elliota za plecia a triasol s ním.

,,Je tu Sarah, ty idiot! Teraz nepotrebujem ten tvoj skurvený záchvat." Elliot sa zhlboka nadýchol a opäť vydýchol. Prestali sa mu triasť ruky a Graysona odstrčil od seba.

,,Som v pohode," zamrmlal.

,,Nie si!" nahnevane zašepkal Grayson, rukou si prehrabol vlasy a chcel pokračovať.

,,Už len dva mesiace a budeš plnoletý. To snáď zvládneš," prstom doňho štuchol Elliot. Grayson ho silno odstrčil, až tak že Elliot zavrávoral dozadu.

,,Každá sekunda s tebou je akoby sa do mňa zapichávalo naraz sto nožov."

,,To bolo veľmi úprimné," poznamenala som, aj keď som nemala v pláne vôbec prehovoriť a tak poukázať na svoju prítomnosť. ,,Čo sa to tu deje?" opýtala som sa.

,,Nič," odsekol mi Grayson. ,,Len sa ideme opiť."

Nakoniec sme sa nešli opiť my dvaja, ale len on

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nakoniec sme sa nešli opiť my dvaja, ale len on. Sedeli sme u mňa doma za linkou, sledovali staré hokejové zápasy a rozprávali sa. S Graysonom sa oveľa ľahšie rozprávalo, keď bol opitý.

,,Chcem ťa pobozkať," vyhŕkol zrazu.

,,Prosím, nie," zaúpela som. Ešte toto mi tu chýbalo.

,,Ale ja ťa vážne chcem pobozkať," namyslene sa usmial, akoby to bol výkon odmenený medailou.

,,A ja vážne nechcem, aby si ma opitý bozkával u mňa doma keď mám zákaz sa s tebou stretávať," pretočila som očami.

,,Ha! Takže ti len vadí, že som opitý!"

,,Áno, Grayson Génius. Vadí mi, že si opitý."

,,Lenže ja som opitý len kvôli Elliotovi. Mala by si byť nahnevaná naňho a mňa pobozkať."

,,A prečo si sa kvôli Elliotovi opil?" uvidela som príležitosť a rýchlo sa jej chopila.

,,Ale vieš, také normálne rodinné veci," povedal a znova si odpil z fľaše. Možno by už mal prestať.

,,Vlastne, ani neviem."

,,Nepoučil sa. Vôbec."

,,Z čoho?" zvedavo som si k nemu prisadla. Toto sa mi začína páčiť.

,,Zase si nevzal lieky. Ako vtedy dávno, a Ella sa vždy hnevala."

,,Ella sa hnevala, keď si Elliot nevzal lieky?"

,,Áno. Veď vieš, býva vtedy agresívny." viem.

,,Chceš vedieť tajomstvo?" sprisahanecky sa ku mne naklonil.

,,Áno," vyhŕkla som zvedavo. Áno. Áno. Áno.

,,Tak ma pobozkaj," namyslene sa usmial. Nie. Nie. Nie.

,,Nikdy," nakrčila som nos a zhnusene sa odsunula ďalej od neho.

,,Tak sa nikdy nedozvieš, čo sa v tú noc stalo," len tak mimochodom povedal, vediac akú reakciu to na mne zanechá. Bastard.

,,Takže priznávaš, že sa niečo stalo. Neskočila len dole. To nebol celý príbeh," uistila som sa.

,,Nie," usmial sa. Naozaj musel byť opitý.

,,Dobre," pomaly som súhlasila a v hlave si opakovala, čo idem urobiť.

Hlúposť.

Postavili sme sa oproti sebe, ja som sa k nemu naklonila a vlepila mu rýchlu pusu do kútika úst. Grayson sa na mňa pozrel ako na úplného idiota, čo som vôbec nechápala.

,,Ale no ták," posťažoval si. Nečakane sa ku mne nahol a pritiahol si ma bližšie ku sebe. Perami sa prilepil na tie moje a stiahol ma do víru nechcených pocitov.

Už predtým som sa viackrát bozkávala, no s týmto sa to nedalo porovnať. Prekvapene som zistila, že sa mi to páči. Že mi dokonca ani nevadí to ako mu z úst páchne po alkohole, lebo to všetko prebil samým sebou.

Keď sa odo mňa odlepil, bola som prekvapená že sa cítim sklamane. Preboha. Zatriasla som hlavou a spomenula si na to, prečo som to vlastne urobila.

,,Moja sestra," dychtivo som vyhŕkla.

,,Ach, áno," sklamane si povzdychol a zvalil sa na stoličku.

,,Toto je ten príbeh, ktorý neznášam najviac na svete. A predsa ti ho poviem," smutne sa usmial.

Grayson WilderWhere stories live. Discover now