❝,,Super," skočil mi Grayson do reči medzitým čo chytal záchvaty smiechu a začal si vyzliekať tričko. So zavrčaním som sa otočila a zbehla do obývačky. Dobre. Vyspím sa aj na gauči. Ďakujem za opýtanie mimochodom.❞
,,Zlatko?"
Nechápavo som sa zavrtela na mieste a pomaly otvorila oči. Párkrát som zažmurkala, kým sa mi podarilo zažmúriť na moju mamu.
Moju..mamu?
Áno, bola to ona. Spoznala som jej dlhé kučeravé vlasy, divokú hnedú farbu vpísanú ako do jej vlasov, tak aj do očí. Spoza nej vykukoval môj otec, široko sa usmieval a rukou ukazoval niekam za seba.
,,Na stole máš raňajky," upresnil.
Ospalo som sa posadila, pretiahla si ruky a nechápavo sa pozerala na to čo sa to deje. Už poriadne dlho sme spolu neraňajkovali, nehovoriac o tom aby boli na mňa takí milí.
,,No šup šup," popohnala ma mama, na čo som sa konečne zdvihla a posadila sa k jedálenskému stolu. Pár sekúnd som zízala na misku plnú cereálii s ovocím, kávu a mojich rodičov, dopekla.
,,Čo sa to deje?" opýtala som sa prezieravo, zatiaľ čo som si dala prvý hlt jedla.
,,Posielate ma na školu do inej krajiny? Dávate na adopciu? No ták, už to so mnou vydržte len dva roky," zažartovala som sa odľahčenie situácie, no zjavne môj humor nikto neocenil.
,,Samozrejme že nie," zamračila sa mama. ,,Na dnes sme si vzali voľno, aby sme ho strávili s tebou."
Na chvíľu zamrznem a trvá mi, kým spracujem informácie.
,,V-voľno? So m-mnou?" začala som dokonca koktať. Hneď na to som si dala poriadny dúšok kávy a dúfala som, že ma to preberie z tohto sna. Ešte však neviem, či sa mi práve splnil sen alebo nastáva nočná mora. Zistím neskôr.
Rodičia nemo prikývli a mne sa na tvári ukázal malý úsmev. O tomto som snívala už veľmi, veľmi dlho. Samozrejme, našu rodinnú pohodu niekto musel narušiť.
,,Dobrý deň pán a pani Smithovci," nezbedne sa usmial Grayson zatiaľ čo schádzal po schodoch. Ako prvé mi napadne čo tu sakra robí a potom mi dôjde že som ho kurva pozvala.
Grayson pomaly došiel až za moju stoličku, o ktorú sa oprel a venoval mi bozk na krk. A potom mi došlo, že nemá tričko lebo si ho v noci vyzliekol. A potom mi znova došlo, ako to asi vyzerá.
Celá som sčervenela od hanby aj zlosti, no rodičov to akurát muselo ešte viac utvrdiť v tom čo si mysleli.
,,Ahoj Zlatko," pozdravil ma Grayson a široko sa na mňa usmial. zabijem ho. Prisahám, že toho fagana utopím vo vlastnej krvi.
,,Mami, to je n-"
,,My sme to pochopili," prerušila ma mama a na tvári jej zamrzol úsmev. A to to ráno tak pekne začalo..
,,Grayson, myslím, že by si mal odísť," podotkol otec a povedal to, čo si každý myslel.
,,Samozrejme, pane," odkýval to Grayson a ešte sa poslednýkrát otočil na mňa. ,,Včerajšok som si užil. Dúfam, že si to niekedy znova zopakujeme." Bez iných slov zmizol z kuchyne a my sme započuli už len zatváranie dverí.
,,Grayson?" opýtal sa ma nahnevane otec. ,,Vážne práve Grayson Wilder?" zvýšil hlas a začal rozhadzovať rukami.
A potom mi došlo, že rodičia ho vlastne poznajú.
,,Po prvé, nespala som s ním," zamumlala som s malou dušičkou. Nerada sa hádam s rodičmi. Otec si posmešne odfrkol a mama iba pozerala do prázdna. Neverili mi. Akoby aj mohli, keď sa ku mne Grayson správal ako keby sme spolu už niečo dlhšie mali?
,,A po druhé, čo je na ňom také zlé?"
Asi som sa to nemala pýtať, lebo otec sa nahneval ešte viac a vrhol na mňa rozzúrený pohľad.
,,Všetko. Všetko, lebo Wilderovci sú prekliate zlo. Drž sa od nich ďalej," zavrčal, ale potom sa zarazil. ,,Nie. Máš zákaz sa stýkať s Wilderovými chlapcami!" S tými slovami odišiel a nezabodol ani silno buchnúť dverami.
,,Mami?" neveriaco som sa na ňu otočila, lebo som hľadala podporu u nej. Musela predsa chápať, aké to je.
,,Ocko má pravdu," zamumlala a tiež sa zdvihla. Nechápavo som sledovala ako odišla a unavene sa oprela o stoličku. Chápem, keby sa nahnevali za to že som s ním spala (čo som rozhodne nespala) Mám síce šestnásť a legálne môžem, no rodičia to vždy vidia inak ako dieťa. Ale im to bolo jedno. nahnevali sa za to, že to bol Grayson. Nie, vadilo im to že to bol Wilder.
Spomenula som si na fotku u Elliota. Na tú, kde boli ešte všetci kamaráti, pred tým, než sa to pokazilo. Čo sa stalo?
YOU ARE READING
Grayson Wilder
Teen FictionKatastrofy sa stávajú často. Sú rôzne druhy, no všetky ničia, vymazávajú, ukončujú. Sú prosto katastrofálne. Grayson Wilder. Katastrofa sama o sebe. _______________________________________ Čo ak si predurčený niekoho milovať? Sarah má milú a obľúbe...