❝,,Snažím a ti vysvetliť, že akokoľvek nepríjemne Jax vyzeral, na svoje dievča je milý. Bezhlavo ju miluje. Viem že si čítala Ellin denník a že vieš o tom, že spolu chodili. Elliot možno občas vyzerá chladný, ale k Elle sa správal dobre.❞
Bola som zmätená. Na začiatku to vyzeralo tak jednoducho, no časom sa to, sa všetko, skomplikovalo. Zopakujem si všetky fakty, ktoré zatiaľ viem:
1. Podľa polície to bola samovražda (kvôli dlhším psychickým problémom)
2. Podľa mňa nie
3. Ella chodila s Elliotom- nejaká súvislosť? ublížil jej? rozišiel sa s ňou?
4. Naša rodina je poriadne zvrátená- nejaká súvislosť? dozvedela sa tajomstvo?
5. Tri tajomstvá: Grayson- závislosť na drenalíne, Ella-?, Elliot- možno drogy/lieky čo som našla uňho v izbe?
6. Prečo o vzťahu Elly a Elliota nikto nevedel?
7. Kam do toho všetkého zapadal Grayson?
Veľa otáznikov. Priveľa, a málo odpovedí.
Sedeli sme v aute, na ceste späť domov a ja som sledovala okolie. Boli sme len pár minút od môjho domu, keď som sa ho niečo opýtala.
,,O čo ti vlastne ide?"
,,Hm?" nechápavo sa na mňa zadíval kútikom oka.
,,Prečo si tu. O čo sa snažíš. Ten denník si mi nastražil naschvál, chcel si aby som si ho prečítala. O čo ti ide?" rozhodila som rukami, čo bolo v aute nie veľmi vhodné gesto. Skoro som mu vlepila facku.
,,Som tu, lebo moji rodičia sú mŕtvi," zaškeril sa kyslo, akoby ho bolelo keď to hovoril. A možno aj hej. Psychická bolesť je občas horšia ako fyzická.
,,Odišiel som, lebo Ella bola mŕtva. Už som sa nikdy nechcel vrátiť do tohto prekliateho mesta, ale ako vidíš, osud niekedy nie je taký aký sme si predstavovali," usmial sa na mňa bolestne. ,,Snažím sa odtiaľto dostať. Každú sekundu môjho nanič života," pretisol zatiaľ čo bolestne zatínal sánku. To, bolo úprimnejšie, než som čakala.
,,Hmm."
,,Inak," začal veselšie. ,,Dnes u mňa prespávaš."
,,Prosím?" opýtala som sa, dúfajúc že som zle počula.
,,D-n-e-s u m-n" začal a ja som ho tresla po hlave. ,,Prestaň, lebo havarujeme," zapišťal prekvapene.
,,Mám zákaz sa s tebou stretávať," nahodila som a pritom si čistila nechty, akoby ma nezaujímala jeho odpoveď na to. Zaujímala.
Grayson sa zaškeril. ,,Ešte väčší dôvod to urobiť, potom."
Sedeli sme uňho v izbe na zemi a pozerali Kruhy. Pod nami sme mali položené dva matrace aby sme mali dosť miesta a okolo nás sme si vyskladali vankúše a plyšové zvieratká. Tých mal obdivuhodne veľa.
Keď sa objavila strašidelná scéna, Grayson si zakrýval oči ako malé dieťa na čo som dostala obrovský záchvat smiechu.
,,Haha, v-vieš," vytisla som zo seba pomedzi smiech, ,,Keď s-som ťa v-videla prvýkrát, myslela s-som si o t-tebe že si strašidelný," smiala som sa ďalej. ,,Inteligentný, zvodný a elegantný. Práve som to všetko prehodnotila," smiala som sa ďalej. ,,Ani jedno z toho nie si."
,,Keď chcem, viem byť všetko z toho," naklonil hlavu a pozrel sa na mňa ako mačka na myš.
Dosmiala som sa. ,,Mal by si skúsiť herectvo," odporučila som mu. Grayson sa zamračil a natiahol sa cez celé dva matrace. ,,Mne stačí robiť si z teba srandu," usmial sa.
Hodila som mu do tváre vankúš.
Najprv sa mu pricapil na tvár a keď pomaly odpadol, odhalil jeho trávený výraz. Omylom som z úst vypustila chichot, načo som sa zhrozila. Preboha, znela som ako zaľúbená tínedžerka. Zakryla som si ústa.
,,Vážne si sa práve zachichotala?" robil si zo mňa srandu Grayson. Nemo som pokývala hlavou ako nesúhlas.
,,Čo mám urobiť, aby si sa zachichotala znovu?" dychtivo sa ma opýtal.
,,Myslím že som hladná," rýchlo som zmenila tému.
,,Je pol jednej ráno," zamračil sa. Nahodila som smutný výraz a pohladkala si bruško. Grayson si povzdychol, no postavil sa a spolu so mnou zišiel až dole do kuchyne. Keď sme si prezerali obsah chladničky, hore nad nami niečo buchlo. A znova.
Zvedavo som sa pozrela nad seba a chcela sa ísť pozrieť čo sa deje, no Graysonova ruka mi v tom zabránila.
,,Počkaj tu, ja sa tam pôjdem pozrieť radšej sám. Pre istotu," nervózne sa usmial, no nevyzeralo to tak akoby bol nervózny z toho čo nájde hore. Chvíľu som počkala kým vyjde po schodoch a stratí sa za zákrutou, a potom som ho nasledovala. Dávala som si pozor aby podo mnou nezaškrípala podlaha a aby som šla úplne potichu.
Dvere od Elliotovej izby boli pootvorené.
YOU ARE READING
Grayson Wilder
Teen FictionKatastrofy sa stávajú často. Sú rôzne druhy, no všetky ničia, vymazávajú, ukončujú. Sú prosto katastrofálne. Grayson Wilder. Katastrofa sama o sebe. _______________________________________ Čo ak si predurčený niekoho milovať? Sarah má milú a obľúbe...