❝,,Toto je ten príbeh, ktorý neznášam najviac na svete. A predsa ti ho poviem," smutne sa usmial.❞
,,Už som ti povedal, že Elliot nebral lieky. Má hraničnú poruchu, vedľajšie účinky sú uňho výbuchy agresie. Jediná vec čo by stačilo urobiť je vziať si lieky," povzdychol si. ,,A všetko by bolo oveľa ľahšie.."
Prikývla som. Tomu zatiaľ chápem.
,,A tiež už vieš, že Elliot a Ella spolu chodili. Ja rád riskujem, Elliot sa nedokáže zmieriť so svojou chorobou, a Ella tiež niečo mala," opatrne sa na mňa pozrel. Možno si myslel, že by mi tá informácia mohla ublížiť. Naskočili mi zimomriavky už len pri predstave, čo také mohla mať ona.
,,Ella nedokázala vydržať byť loajálna. Strašne ju to ťahalo k porušovaniu pravidiel a podvádzaniu, aj keď ho milovala. Bože, a ako veľmi," z oka sa mu vykotúlala slza a ja som mu ju mimovoľne utrela.
,,V ten večer, na tom útese, sa mi zverila. Že ho podviedla. Viackrát. Ako sa za to hanbí, ale že si nedokáže pomôcť. Ale Elliot to počul tiež. O-on-" potichu vzlykol a z očí sa mu spustilo ešte viac sĺz. Aj mne už začali tiecť, nedokázala som to potlačiť.
,,Nechcel si brať lieky. Odmietal to. Bol chorý, no celú dobu to popieral, až kým nevybuchol. Nikomu som to nepovedal, lebo aj napriek všetkému som ho nechcel vidieť vo väzení.On ju zhodil, Sarah. Zhodil ju," plakal. Plakala som s ním, pretože takú smrť som si pre ňu nepredstavovala. V prvom rade žiadnu, no už určite nie takú kde ju zavraždí jej pomätený priateľ.
Zavraždí.
Ona bola zavraždená.
,,Si opitý. Zajtra si nebudeš nič pamätať," uvedomila som si. Lenže v tej chvíli už Grayson spal s hlavou položenou na linke.
Ešte v tú noc som zavolala na políciu. Povedala som im celú pravdu, až na jednu maličkosť.
V mojom príbehu bol Grayson pod tlakom a Elliot sa mu vyhrážal smrťou ak by niečo prezradil. Pretože je jasné, že Grayson bol spolupachateľ a ja napriek tomu som nechcela, aby sa mu niečo stalo. A možno aj trocha chápem, prečo nedokázal udať Elliota. Lenže ja to dokážem.
Keď sa v ten deň Grayson prebudil, ako prvé som sa ho opýtala na to, či si zo včera niečo pamätá.
,,Asi som nebola až tak opitý, ako si si myslela," odvetil s polovičatým úsmevom.
YOU ARE READING
Grayson Wilder
Teen FictionKatastrofy sa stávajú často. Sú rôzne druhy, no všetky ničia, vymazávajú, ukončujú. Sú prosto katastrofálne. Grayson Wilder. Katastrofa sama o sebe. _______________________________________ Čo ak si predurčený niekoho milovať? Sarah má milú a obľúbe...