Başlama tarihinizi yorumlara yazar mısınız?
-Hyung!
Jimin'in bitmek bilmeyen sorularını dinlemekten sıkılan Jin bıkkınlıkla göz devirdi.
-Ne istiyorsun yine?
Jimin ödül törenin gürültüsünden dolayı onu duymazken bir yandan yüzünü buruşturuyor, bir yandan da ne dediğini anlamaya çalışıyordu. Bu saçma görüntüye daha fazla katlanamayacağımı düşünerek önüme döndüm. Sahnenin ışıkları birden değişirken çığlıklar eşliğinde yeni kız grubu sahneye çıkıyordu. Çıkış yapalı fazla olmuyordu ama şarkıları herkesin dilindeydi. Şarkının başlamasıyla gözlerim yine onu buldu. Lanet olsun, gözlerimi çekemiyordum ki. Sarı saçları, kıvrımlı beli, keskin yüz hatları ve dolgun pembe dudakları ile adeta bir barbie bebek gibiydi. Ne kadar geçmişti bilmiyorum ama onun dışında kimseye konsantre olamıyordum. Acilen aklımı başıma almam lazımdı. Yeni çıkış yapmış çaylak bir grubun maknaesına gönlümü kaptıramazdım sonuçta. Tamam kabul yabancı oluşu, sert tarzı ve kıvrımları beni etkilemiş olabilirdi. Fakat buna kesinlikle bir son vermem lazımdı. Sonuçta aşık olacak değildim ya, güzel ve ateşli olmasından etkileniyordum. Sadece küçük bir hoşlanmaydı, ilerisi olmayacaktı. Gözümün önünden bir el geçerken sahibi Jungkook'a döndüm. Bizimkiler bana sırıtarak bakarken Hoseok imalı bir tavırla söze girdi.
- Alayım mı oğluşuma, söyle hangisini istersin?
Jimin ve ben hariç hepsi gülerken, ifadesiz yüzümle ciddiyetimi korumaya çalıştım.
-Ha, ha, ha Hoseok böyle espri yapmayı nereden öğrendi?
Jimin hala ne olduğunu anlamamıştı ki aval aval bize bakıyordu. Suga ona yaklaşıp kafasını okşadı.
-Köpek mi seviyorsun be, çek şu elini.
Anlaşılan dillerinden düşmeyecektim ki bu sefer Namjoon atağa geçti.
-Jennie mi? Jisoo mu? Rosé mi?
-Hayır, hiçbiri.
Jimin bu sefer mantıklı bir soru sorarak araya girdi.
-Neden Lisa'yı saymadın?
Namjoon bilmiş bir ifade ile ona döndü ve kafasıyla beni işaret ederek devam etti.
-Lisa buna bakmaz da ondan.
Kaşlarım istemsizce çatılırken Yoongi atıldı.
-Niyeymiş o? Asıl benim TaeTae'm ona bakmaz.
-Ondan değil, duyduğuma göre kız hiçbir erkekle ilgilenmiyormuş.
Jimin tam akıllandı derken bu düşüncemden vazgeçtim.
-Lezbiyen miymiş?
-
Merhabalar yeni bir kurguya başladım, bu kurgunun amacı Taelice'yi gerçekte nasıl düşündüysem öyle yansıtmak. Kitapta yan bir çift olmayacak sadece Taelice odaklı olacak. Tanıtım amaçlı bir bölüm sayılırdı. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
how you like that •taelice•
Fanfictionşafak vakti üzerimizde ayın belirdiği o parkta yine duygularla doluyorum, bu şarkı sana ulaşıyor. 𝘒𝘪𝘮 𝘛𝘢𝘦𝘩𝘺𝘶𝘯𝘨×𝘓𝘢𝘭𝘪𝘴𝘢 𝘔𝘢𝘯𝘰𝘣𝘢𝘯