part 2

269 17 2
                                    

Arena court futsal

" Lebat betul hujan malam ni,"
rungut harry.

Mereka terpaksa memikirkan cara untuk pulang ke rumah sebab mereka menunggang motorsikal dan keaadan hujan sangat lebat.

"kita tunggu lagi 5 minit, lepastu kita redah je la.bukan jauh pon " kata zack sambil mencucuh sebatang rokok dan menghulurkan sebatang rokok kepada harry.

"malam ni aku tumpang rumah ko zack. housmate aku semua balik kampung " kata harry.

"boleh je. aku pon sorang je malam ni. housmate aku pergi camping. tapi kena ada upah la.hahahah" kata zack sambil menujukkan ke arah pipinya itu.

Harry menumbuk perut zack dan jeling kepada zack,

"ko ni, public kot. balik  nanti aku bagi ya," zack ketawa melihat keletah si harry dan mereka menuju ke moto untuk pulang.
....................................................................

Mereka tiba di rumah zack dengan basah kuyup.
" sejuk bai. cepat la bukak pintu tu." gesa harry.
" ko sabar kejap. aku tengah cari kunci ni," kata zack.

Zack membuka pintu rumahnya dan menyuruh harry tunggu di ruang tamu.

"ko duduk kat sofa tu dulu. aku nak amik tuala. tapi sebelum tu kau pergi masuk baju dan seluar ko dalam mesin" arah zack.

"ehh kejap. ni sekali."

Zack buka baju dan seluarnya lalu diserahkan kepada harry. harry terkejut apabila zack telanjang bulat di depannya.

"ala, macam tak biasa lak. aku mandi dulu atau kau nak join sekali " usik zack.

"boleh je.hahahha. aku letak baju kita dalam washing machine kejap. tunggu tau," arah harry.

Zack memberikan senyuman nakal kepada harry. Mereka mandi bersama sama dan mereka bergurau senda di dalam air. mereka tidak ubah seperti suami isteri yang baru lepas berkahwin.

hubungan zack dan harry lebih kepada bestfriend with benefit. mereka telah berkenalan sejak dari kecik lagi dan harry orang pertama yang mengetahui zack adalah gay. Harry sebenarnya bukan gay tapi ingin mencuba bagaimana rasanya seks sesama lelaki dan hanya zack sahaja partner gay nya.
Hanya denial dan natasha sahaja yang tahu tentang aktiviti songsang mereka.

selepas mereka selesai mandi, mereka masuk ke bilik zack untuk menukar pakaian. zack hanya mengenakan boxer dan singlet supreme sahaja.

" nah.. ko pakai seluar aku. sama saiz kan" kata zack.

zack mencampakkan seluar track kepada harry. zack meminta izin untuk ke ruang tamu untuk menghisap rokok. harry menangguk dan menyuruh zack untuk membuka kipas sebelum zack keluar. harry merebahkan badnnya ke katil zack yang empuk.

" im back honey" kata zack dengan suara manja.

dia menolak daun pintu dengan perlahan dan melihat harry sudah terlena. zack meletakkan lighter dan rokoknya di meja yang terletak bersebelahan katilnya. Zack mencapai speaker bluetoothnya dan menyambung ke telefon nya. Zack kemudian membuka youtube dan menekan lagu death bed dengan nada yang perlahan. dia mendekati badannya ke harry dan mencium pipi harry.

" emmmm..."

harry mengeliat dan perlahan- lahan membuka matanya. zack geram melihat wajah comel harry.

" hmm... nak upah la tu" kata harry dengan nada mengantuk.
" pandai pon sayang" kata zack.

harry mula mencium bibir zack dan zack membalas ciuman harry. harry menanggalkan singlet dan boxer zack dan zack membuka seluar harry. mereka sambung bercium semula. zack mengalihkan bibirnya dan mula meneroka badan harry. harry hanya mampu menahan kesedapan sahaja. zack ke langkah seterusnya dengan menghisap "adik kecil" harry. zack berhenti lalu mencapai losyen di meja soleknya dan mereka berubah posisi. hujan lebat dan alunan lagu romantis membantu lagi suasana romantis mereka. mereka melayani bahtera selama 30 minit.

" ktang... ktang"

kedengaran tombol pintu rumah zack cuba dibuka dari luar.

" kau dengar tak bunyi tu zack. macam dari depan " bisik harry.

zack mula bangun dari katil dan matikan lagu dari phone nya.

" kau stay kat bilik. apa apa jadi kau call polis"
arah zack.

zack menyarung boxernya dan mencapai kayu hoki di belakang pintu bilik nya.

MATAWhere stories live. Discover now