Jsem ráda

136 6 0
                                    

Z pohledu Janka:
T: Myslím že není
Podíval jsem se za sebe a stála tam Týna. Hned jsem se zvedl a podíval jsem se na ní tím pohledem jestli jí můžu obejmout a ona jen kývla. S radostí jsem jí obejmul a ona mi objetí oplatila. Stojíme v něm furt.
T: Vše jsem slyšela. Promiň Janku. Jsem taková kráva, měla jsem si to aspoň nechat vysvětlit
J: To já se omlouvám. Kdybych tam to kafe neodnesl nestalo by se tohle.
Asi pět minut jsme tam oba stáli v objetí s ubrečenýma očima.
T: Vrátíme se zpátky na statek?
J: Jestli to Tomovi nebude vadit?
Tom: Ne nebude
Vzal jsem si věci a vyrazili směr statek. S Týnou jsme se drželi za ruce a přitom si s Tomem povídali. Je moc fajn a máme toho hodně společného. Došli jsme na statek. Šel jsem s Týnou pracovat za bar a zanedlouho přišli ty pražačky na večeři. Ty na nás civěli a my se snažili nevybuchnout smíchy. Až dojedli přišli k našemu pultu což se zrovna hodí.
V: Dobrý chtěli by jsme si zde prodloužit pobyt o 3 dny.
T: Bohužel to nepůjde. Zde už nejste vítanými hosty a na neštěstí jsou vaše pokoje na zítra odpoledne zarezervované pro jednu firmu.
V: A to nám nemůžete dát jiné pokoje?!
J: Jak už tady slečna říkala, nejste u nás vítaní hosté a ostatní pokoje jsou zabrané.
T: Poprosíme Vás abyste zítra do desíti hodin vyklidili vaše pokoje a odjeli.
V: Ccc! To je drzost! Vy asi nevíte kdo jsme že?!
J: Naopak to víme až moc dobře. Prosíme  abyste zde přestali překážet, protože narozdíl od vás my musíme pracovat. Hezký den
Všechny tři se nasr...naštvali a odešli zpět do pokojů.
T: Páni tak takhle bych je odpálkovat nezvládla
J: Ale zvládla
T: Když myslíš
J: Já to vím
Dali jsme si pusu a pokračovali jsme v práci za barem. Po nějaké hodince jsme šli na večeři.
Z pohledu Týny:
Jsem ráda že je Janek s Tomem v pohodě a že se vše vysvětlilo. Šli jsme na večeři. Konečně opravdu vypadalo že si Tom s Jankem sedli. Možná se zdá že řeším jen Toma a Janka, ale mě na tom hodně záleží. Snad mě chápete. Po večeři jsme šli ještě ke kravám a pak rovnou do mého pokoje. Oba dva jsme si dali sprchu. A ne, nic nebylo. Jen jsme si lehli a usbuliv objetí a jsem ráda že mám Janka.

DepreseKde žijí příběhy. Začni objevovat