Byl čas obědu. Běta nám uvařila svíčkovou. Róza a Tony jedli dříve než my aby za nás mohly zaskočit v hospodě. Já a Janek jsme tedy šli do kuchyně. Všichni Janka v pohodě přijali akorát se mi zdálo že Tom chce pořád vědět co se Jankovi stalo. Pořád chtěl znát jeho minulost. Nakonec jsme se v pohodě naobědvali a vyrazili jsme ke kozám. Podojili jsme je a mléko odnesli do sýrárny. Potom jsme šli zpět do hospody. Už přijeli ty pražačky. Byli jsme spolu s Jankem za pultem. Šlo na něm vidět že je zná.
Z pohledu Janka:
S Týnou jsme udělali práci a šli zpátky do hospody. Přišli jsme za pult zrovna přijeli ty pražačky. Byli to holky od nás ze školy! Když jsem se byl podívat na den otevřených dveří na školu kde teď chodím, tyhle ty tam všechny provázeli. Mě se už od začátku posmívali a k tomu jsem byl malej šprt. Myslím že mi bylo ještě 14. Když jsem nastoupil na školu ony už odmaturovali. Měl jsem aspoň od nich pokoj. Gympl mě docela změnil. Dříve jsem se jenom učil. Dělal jsem ostatním úkoly pod výhrůžkou že mě zmlátí. Tenhle styl života jsem s novou školu opustil. Doteď jsem byl ten který je věčně v koutě a bojí se co se stane když na sebe jen trochu upozorní. To už je pryč. Ty holky přišli k nám. Myslím že se jmenují Pavlína, Lenka a Veronika.
V: Dobrý den máme tu objednané pokoje na jméno Novotná.
T: Ano vidím to tu. Pokoj 5,6,7.
V: Děkuji
Odešly do svých pokojů.
T: Janku? Ty je znáš?
J: Jo. Byli to holky od nás ze školy. Když nás provázeli na dni otevřených dveří. Už od začátku se mi smáli že jsem šprt.
Na to jsem ho obejmula. Soucítila jsem s ním. Vím jaké to je.
T: Vždy jsem tu pro tebe.
J: Já vím a jsem za to rád.
Vrátily jsme se k obsluhovaní hostů.Z pohledu pražaček:
Přijeli jsme na nějaký statek. Naše agentka z modelingu nám tu objednala pokoje. Prý nám pobyt na čerstvém vzduchu prospěje. No už když jsme vystoupily z našeho auta, vyvalil se na nás puch venkova. Přišli jsme dovnitř do nějaké hospody nebo co to vlastně bylo. Hned jsem šla k pultu. Stála tam nějaká venkovská holka a nějaký pěkný špinavý blonďák. Zdál se mi povědomý ale to jsem nechala být. Teď mě zajímají jen pokoje.
V: Dobrý den máme tu objednané pokoje na jméno Novotná.
T: Ano vidím to tu. Pokoj 5,6,7.
V: Děkuji
Hned jsem vzala klíče a šla s holkama nahoru. No pokoje celkem ušli i když nic moc. V Praze to je prostě lepší. Holky přišli ke mě na pokoj a začali jsme si povídat o nějakých věcech a došlo i na toho blonďáka.
L: Hele holky nezdál se vám ten mladej kluk dole povědomej?
P: Ty myslíš toho který byl s tou kravskou holkou?
L: Jo
V: No mě se zdál povědomý
P: Hele není to ten šprt ze školy?
V: Ty vole to je on
L: Musíte uznat že je docela pěknej
P: Jo to je
V: Holky já mám nápad...