Dzisiaj musiałem wcześniej wstać ponieważ miałem na 6 do pracy. Od kilku dni piszę z 16 latką. Ma na imię Liliana ma piękne niebieskie oczy oraz długie brąz włosy.
Myślę że jest śliczna w realu tak jak w internecie ale się boję z ją spotkać.
- Cześć Tatusiu- dostałem powiadomienie z aplikacji Sugar Daddy.
- Cześć Skarbie. Co robisz?- Wysłałem jej sms.
- Jestem w szkole ale dzisiaj mam tylko do 12.00. Chciałbyś się spotkać?- zapytała się Liliana
- Oczywiście córeczko ale kiedy ci pasuje ?- dodałem
- Jutro o 13.00 kończę lekcję. Przyjedziesz po mnie tatusiu?
- Oczywiście Córeczko. Muszę iść do pracy kochanie. Do zobaczenia o 16.00
- Papa tatusiu.
Liliana znikła z aplikacji. Kułeczko zostało czerwone. A w moim serduszku zrobiła się pustka. Tak kochałem Liliane mimo że mam 25 lat. Jestem wysportowanym i zadbanym mężyczyzną. Mam blond włosy i zielone oczy. Nazywam się Mark i prowadzę własną firmę na obrzeżach Poznania. Moja firma zajmuje się sprzedażą samochodów typu Volvo czy Opel.
Tak zarabiam dużo ale to Lilianie nie obchodzi. Mimo że w niej rodzinie nie ma dużo pieniędzy. Jej rodzice często robią libację. Dla tego planuje ją zabrać do siebie do domu oraz chce się ją zaopiekować.
W sądzie już złożyłem papiery do opieki Liliany. Czekam na proces. Później zamieszkamy z Lilianą razem u mnie w domu. Jutro się spotykamy. Strasznie się denerwuje. Lecz myślę , że będzie dobrze. Jej rodzice mają gdzieś co robi Liliana i gdzie jest. Więc po szkole zabieram ją do siebie aby odpoczeła i była przy mnie szczęśliwa a nie z tymi tyranami.
Spojrzałem na zagarek była 16.00 właśnie skończyłem prace , postanowiłem iść do Ikei i urządzić pokój mojej Liliany.
Wybrałem białe łózko z szufladą. Dużą białą szafę. Białe biurko z dużym bladem oraz biały żyrandol z diamencikami. Kolor w pokoju będzie lekki róż ( ulubiony kolor Liliany) Również w Cerfurze kupiłem małą toaletkę w kolorze białym. Fotel bujany. Dywan wybrałem w kolorze lekkiego różu.
Kiedy wszystko przywiozłem do domu postanowiłem zacząc malować pokój na jasny róż. Jak już skończyłem do zaczołem skręcac meble.
Po zakończeniu pracy spojrzałem na moje dzieło uśmiechnołem się do siebie. Spojrzałem na zagarek była 23.00 postanowiłem się połozyć w mojej czarnej sypialni. Zasnołem o 23.30☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Hej Kochani. Zaczynamy nową przygodę z Maxem i Lilianą. Zapraszam do czytania!!
CZYTASZ
Śpij Tatusiu
Short Storyod kilku lat szukam swojej Little Baby. Nazywam się Maks i mieszkam w Poznaniu. Jestem Przystojnym mężczyzną mam 25 lat. Wszystkie kobiety się we mnie kochają ale kocham tylko Lilianę. Jestem Liliana mam 16 lat za niedługo 17. Poznałam cudownego m...