Rozdział IV Powrot do szkoły

203 3 0
                                    

Dzisiaj jest mój powrót do domu. Maks jest moim opiekunem na jakiś czas.  Bardzo się cieszę , że odpocznę od mojej rodziny. Moich rodziców.
Wstałam była 7.00 rano. Ubrałam się w żółtą spódniczkę oraz białe rajstopy.
Kiedy była 7.30 postanowiliśmy z Maksem jechać do szkoły. On miał dalej do mojej szkoły niż ja od swojego domu.
Wsiedlismy do jego czarnego opla. Z tego że była wiosna. I zbliżały się matury.  Niedługo będę miała wolne od szkoły. Zastanawiam się kiedy wróce do domu. Na razie moim rodzicom wymierzono proces za pobicie. W sumie cieszę się że tak się stało.  W radio leciała akurat sylwia Grzeszczak ,,Fritr" zaczełam sobie śpiewać. Maks spojrzał na mnie uśmiechajać się.
- Powinnaś iść do mam talent.- oznajmił.
- Przestań. To Mam talent idą ludzie uzdolnieni a ja ani funduszy ani zapału - odpowiedziałam.
- Mhm. - mruknął Maks.
Dojechaliśmy do szkoły była 7.50
Pożegnałam się z nim lekkim buziakiem w usta.
- Będę po Ciebie o 14.00- powiedział.
Uśmiechnełam się do Maksa.
Weszłam do szkoły a tam jak zwykle za dużo ludzi. Muszę poprosić go o indiwualne nauczanie w domu.
Poszłam do klasy. Mieliśmy akurat Polski.
Sandra moja koleżanka uśmiechneła się do mnie.
-Cześć co u ciebie?- zapytała się 
- A dobrze. A u ciebie?- odpowiedziałam
- wspaniale. Weekend miną mi cudownie. Byliśmy z rodzicami w energilandii. - odpowiedziała.
- Aha. Ja byłam u chłopaka na weekend i on się mną opiekuje do końca rozprawy. - powiedziałam.
Chwilę z ją rozmawiałam.
Poźniej była lekcja.
Po skończonych lekcjach. Maks przyjechał po mnie do szkoły.
- Dzisiaj zabieram cię w pewne miejsce. I nie słyszę żadnej odmowy. - oznajmił.
- dobrze. - powiedziaĺam.
Pojechaliśmy do studia nagraniowego. Bardzo się ucieszyłam że mogę nagrać własną piosenkę. O rozstaniu z moją rodziną.
Po nagraniu płyty pojechaliśmy do jego do domu. Wziełam prysznic i położyłam się w swoim pokoju. Muszę przyznać że zna moje kolory.
Kiedy zasnełam była godzina 22.00

Śpij TatusiuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz