Pesperktywa Sandry :
Co on widzi w tej suce? No kurwa co?! Czy ja nie mam ładnej cipy czy cycków? Pora wkroczyc do akcji i zniszczyć mu te sielankowe życie przy tej głupiej dziwce Lilianie. Wiem że dzisiaj do mnie przychodzi. Znaczy do córki ale do mojego , byłego domu naszego. Ubieram czarne rajstopy to tego spódniczkę. Na gore zakładam bluzeczkę z czerwoną koronką. Mimo że mam 25 lat wyglądam jak milion doralów. Nasza była sypialnia jest w kolorach czerwieni. Słyszę dzwonek do drzwi. To pewnie Maks. Zgadłam.Perspektywa Maksa :
Wchodzę do naszego byłego domu. Sandra ubrana w mini spodniczce i w czarnych rajstopach wygląda mega seksownie. Cóż poradzę że nadal ją kocham? Nic.
- Możesz przestać jeść tego banana przy mnie?- przełknołem ślinę.
- To tylko banan. - oznajmiła.
Podszedłem do jej bliżej. Jej perfumy.
Spojrzałem na ją. Ona spojrzała na mnie tymi swoimi miodowymi oczami pełnych nadzieji i rozpaczy.
Wziołem ją delikatnie za szyje. Widzę że jej się to podoba. Jej czarne włosy niczym jak smoła spjołem czerwoną klamrą. Wtedy wbiłem się w jej szyję.
Jedną z jej pośladków wziołem na gore. Postanowiłem zanieść ją do sypialni naszej.
Położyłem ją na łóżko.
- Tylko raz Sandra.. Raz. - szepce do jej ucha. Uśmiechneła się. Zdjeła mój krawat i powoli rozpinała mi koszulę. Ja zaczołem całować jej biust. Jękneła.
- Ciszej.. Po klapsa dostajesz! - lekko krzyknołem .
- Dobrze. Maksiu. - oznajmiła. Lubiłem to zdropnienie. Po chwili wszedłem w ją. Już zapomiałem jak mój penis idealnie to jej pasuje. Zawsze dochodzimy w tym samym czasie. I teraz było podobnie.
- Wrocisz do mnie?- zapytała się Sandra.
- A co z Lilianą? Opiekuje się ją skarbie. Nie mogę. - powiedziałem.
Mi też było przykro z tego powodu. Lecz nie mogę zawieść Liliany. Mimo , że moja miłość do Sandry znowu wzrosła na sile do nie mogę zostawić Lilianki. Patrzę na Sandrę , i na moją coreczkę.
-Tatuś. -powiedziała Miranda. - Zostaj z nami.. ?
Proszę. - Popłakała się Miranda.
- Dzisiaj zostanę lecz jutro idę do domu skarbie mój. Śpij teraz. - odpowiedziałem.
- Jupi..- powiedziała Miranda
Spojrzałem na Sandre. Jej włosy opadały na poduszkę. Jestem w końcu szczęśliwy. Mam rodzinę , o ktorej marzyłem. Kiedy zasnołem była 1.30.
CZYTASZ
Śpij Tatusiu
Kısa Hikayeod kilku lat szukam swojej Little Baby. Nazywam się Maks i mieszkam w Poznaniu. Jestem Przystojnym mężczyzną mam 25 lat. Wszystkie kobiety się we mnie kochają ale kocham tylko Lilianę. Jestem Liliana mam 16 lat za niedługo 17. Poznałam cudownego m...