-დეააააააა! გაიღვიძე გოგოოოო! რო იცოდე რა ამბავი მაააქ!-(ჯოუი)-ვაიმე რა გაყვირებს? და რომელი საათია?-(დეა)
-საღამოს ცხრა მერე? და რადროს საათია მომისმიმე გოგო!-(ჯოუი)
-რა მოხდა ესეთი რა იყოო?-(დეა)
-რადა მე ჯოუის! ხელი მთხოვა იმან ჯოშუამ!-(ჯოუი)
-ჰაიმეეეე! არ არსებობს!-(დეა)
-კი არსებობს!-(ჯოუი)
-მერე აქ რა გინდა ან ჯოშუა სად არის? ან შენ რა უპასუხე?! გამარკვიე ნორმალურად რა ხდებაა?-(დეა)
-უარი!-(ჯკუი)
-რა უარი?!-(დეა)
-უარი ვუთხარი!-(ჯოუი)
-ჰააა? ვერა ხარ? რა უარი ბიჭოო! შენი ცხოვრების სიყვარულს უთხარი უარი?-(დეა)
-ხოოო! შემეშინდა!-(ჯოუი)
-რისი შეგეშინდა? იმის რომ შენს სიყვარულთან ერთად გაატარებ მთელ ცხოვრებას? იმაზე რატო არ იფიქრე თუ როგორ ატკინე გული ეხა ჯოშუას? ჯოუი ვიზრდებით და ცხოვრებაც უფრო რთულია ქორწინება საშიში არ არის თუ ისეთ ადამიანზე ქორწინდები რომელიც გიყვარს და მასაც უყვარხარ, და შენ და ჯოშუა საუკეთესო წყვილი ხართ! მაგრამ შენ იმ პასუხისმგებლობების გეშინია რომლებიც ქორწინებას მოსდევს!-(დეა)
-ვაიმე ეს რა გავაკეთეეეე! ვსო კაი წავედი ეხა მე ჯოშუა უნდა მოვძებნო თუ რამე მოხდა შეგატყობინებ!-(ჯოუი)
-ჩქარა წადი და იცოდე ჭკვიანააად!-(დეა)
ვაიმე სულ გარეკა ამ უბედურმა რა, საწყალი ჯოშუა ამის ხელში.
-დეაააა! სახში ხარ?-(ელიზა)
-კი ოთახში ვარ ამოო!-(დეა)
-აპა რა შობი ქალიო?-(ელიზა)
-რავი ვარ რა შენ რას შვები?-(დეა)
-მე შენ ძმას ვეძებ!-(ელიზა)
-სულ დაგავიწყდი მე ხოო? სულ ჩემ ძმასთან ხარ, ჩემ ძმაზე ლაპარაკობ ეხა ჩემ.ძმას რო არ ეძებდე არც მნახავდი!-(დეა)