თავი 11

66 9 49
                                    

    დილით როგორც კი გავიღვიძე დევუკას ოთახისკებ გავქანდი მისი მაისური მინდოდა და რომ შევაღე დევუკა და ელიზა შემეფეთა ერთმანეთში ახლართული, კიდე კაი იმ მომენტში არ შემოვუსწარი თორე შეიძლება მოვმკვდარიყავი. და უცებ დავკეტე კარები მეთქი ვერ შემამჩნიესთქო მარა...

–კარებზეეეე დაკაკუნება რით ვერ ისწავლეეეეეე!-(დევუკა)

–ბოდიშიიიიი!-(დეა)

–შემოდი!-(დევუკა)

–არა იყოს ხელს არ შეგიშლით!-(დეა)

–დეა უკვე შეგვიშალე ამიტომ მითხარი რა გინდოდა!-(დევუკა)

–პირველი ჩემს ლიზაზუს ნუ აწითლებ ნახე დაემგვანა პამიდორს და მეორეც შენი შავი ზედა მათხოვე რა ზედ თეთრად რომ.აწერია "персик"!-(დეა)

–იცი რა მაინტერესებს?-(დევუკა)

–მიდი მაფეთე!-(დეა)

–ეგ მაიკა შენთვითონ მაჩუქე და რაღას მჩუქნიდი თითქმის სულ.შენ გაცვიააა!-(დევუკა)

–ნერვებს ნუ მიშლი მითხარი სად არი!-(დეა)

–ამმ მგონი ამას ეძებ ხოო?!-(ელიზა)

–კიი ზუსტად! შენ რატო გაცვიაა?-(დეა)

–რავი პროსტა! თუ გინდა მოგცემ!-(ელიზა)

–არა არა კაცო გეცვას იყოს არ მინდა!-(დეა)

–კაი!-(ელიზა)

–წავალ მე.რამეს გავაკეთებ ყავას მაინც მოვადუღებ ხო დალევთ?-(დეა)

–კიმ-(დევუკა და ელიზა)

    არა რა როგორ მისცა იმის უფლება რო ეს ჩემი საყვარელი მაიკა იმას ჩაეცვა ვსო ძაან იმედ გაცრუებული და ნაწყენი ვარ, მართალია ძაან ვდებილაობ ეხა მაგრამ არ შემიძლია ძაან ზედმეტად ეგოისტი ვარ დევუკა დაქალს მართმევს ელიზა კიდე ძმას!
ღმერთო გამძლეობა მომეცი რომ.ამგენს გავუძლო, სამეგობრო წრეში სტივი გავიჩითე რა!

–ჩამობრძანდით ყავა მზადაა!-(დეა)

  სიცილ კისკისით ჩამობრძანდნენ და ჩახეთქეს დუღარე ყავა მე ამდენის ატანა აღარ შემეძლო ამიტომ.ჯოუისთან წავედი გავუვლი და მერე სამსახურში ერთად წავალთ!

Rare! Where stories live. Discover now