თავი 14

66 6 93
                                    

  
   დილით გაღვიძებისას ვიღაცის ფეხი მედო თავზე არა ვიღაცის არა დევუკასი ყოფილა.

–ოე ვირიოო!-(დეა)

–რა გაყვირებს! დამიზიანდა ჩემი სათუთი ყურის ბარაბნები!-(დევუკა)

–რა მაყვირებს და შენი აყროლებული ფეხები მომაშორე და ადექი საერთოდ რა!-(დია)

–პირველი ჩემს ლამაზ ფეხუცებს შეურაცხყოფას ნუ აყენებ რაა! ჰა იყნოსე სად აქ აპა სუნიი?- მომიტანა ცვხირთან მაჭამა კინაღამ მისი გიგანტური ფეხები.

–ვიროო მომშორდი ეხა აქედან!-(დეა)

–უიმეეე რა იყო სად გეჩქარება?-(დევუკა)

–სამსახური მიხმობს!-(დეა)

–თორე ეხა შენც არ იპყრობდე სამყაროს!-(დევუკა)

–ეხა შენ უკვე ზედმეტს ტლიკინებ!-(დეა)

–მე ბოდიში თქვენო უდიდებულესობავ! დღეს ეტლით მიბრძანდებით, მე წაგიყვანოთ თუ თქვენ ბიჭიკოს გაასეირნებთ?-(დევუკა)

–მგონი სჯობს ისევ თქვენ წამიყვანოთ მე ყველაფერი მეზარება!-(დეა)

–როგორც მიბრძანებთ!-(დევუკა)

–ეხა თუ შეიძლება თქვენი ოთახი დატოვეთ უნდა ჩავიცვა!-(დეა)

–ჰეიი აქ შენი ტანსაცმელი არ არის და რას იცვავ ერთიი?-საეჭვი მზერა მტყორცნა დევუკამ.

–ეს თეთრი საროჩკა მინდა და ეს მოსაცმელიც კაია ანდა მაიცა არ მინდა ამ თეთრს საროჩკაც ავიღებ მხოლოდ!-ავიღე და გამოვედი ოთახიდან.

–იცოდე ეგ მთელი დამიბრუნე და სუფთა! ბოლოს რომ გათხოვე ცალი მკლავი არ ქონდა და ღილებიც აკლდა!-(დევუკა)

–ჰეიიი შე მართლა დევოოო ეგ მე კი არა შენ გააფუჭე, ეგ იცის ქალებში რო დაძვრებოდი და ყველაფერს რო გიჟურად აკეთებდი აი მაგის ბრალი აპა ეხა ელიზას მეტს ვერავის შეხედავ!-(დეა)

–აუ არ წამიკითხა ლექციააა! კაი დე გავითვალისწინებ! ყავას დალევ? თუ წავიდეთ უკვე?-(დევუკა)

Rare! Where stories live. Discover now