თავი 24

55 8 58
                                    


      ესეიგი! დედამ და მამამ ესპანეთი გვაჩუქეს! ჩვენი საოცნებო ქვეყანა! ესპანეთი ღმეთმან! ოცნებები გვისრულდებაა! მე, დევუკა, ელიზა და დერეკიც, ოღონდ დერეკი თავისით დაგეგმილი ქონია ეს მოგზაურობა და რადგან ჩვენც მივდივართ ჩვენთან ერთად წამოვა!

–გაიღვიძეეე! გათენდაა! ესპანეთი გვეძახის!-(დეა)

–ოოოო მოიცა რაა! ესპანეთი არსად გაიქცევა!-(დევუკა)

–ჰეიი შენ ხოარ გარეკე ესპანეთია ბიჭო საფრანგეთი კი არა!-(დეა)

–საფრანგეთს რატო უკბინე ეხა?-(დევუკა)

–შემომეკბინა! ადექი ეხა ბარგი ჩაალაგე ჩქარა!-(დეა)

–მე რო მეუბნები შენ ჩაალაგე?-(დევუკა)

–მე ბარგიც ჩავალაგე, რაც უნდა ჩავიცვა ეგეც გავამზადე! პასპორტები და ბილეთებიც მე ჩავიდე თორე თქვენ ორ დებილს ვერ განდობთ ჩემს ესპანეთს!-(დეა)

–ეეე ბოდიში?! იტალიაში რო ვიყავით შენ და ელიზას ბილეთებიც და პასპორტებიც გრჩებოდათ მე რო არ წამომეღო!-(დევუკა)

–ჰე ეხა კიდე ბევრს ილაპარაკებ თუ ადგები? ელიზა მოვიდა უკვე ბარგით! დღეს  აქ დარჩება და ხვალ დილით ერთად წავალთ თორე ამ ბოთეს ჩაეძინება!-(დეა)

–ოჰოო ელიზას დარჩენა მაწყობს!-(დევუკა)

–გარყვნილო არც იფიქრო ჩემთან წვება!-(დეა)

–აუუუუ!

–აუ არ უნდა მაგას აელეწე ეხა!,(დეა)

–ოოოო კაი ხო კაი ვააახ!-(დევუკა)

   დევუკა ავაგდე, ელიზაც მოვიდა ბარგით, დერეკმა დამირეკა და მითხრა მეც შენთან მოვალ და დავრჩებიო, ანუ რა არი რა სასტუმრო მაქ?! მარა კაი ხო ჯანდაბას!  დერეკიც მოვიდაა!

   დაღამდა! ჯოუის და ჯოშუას გამოვემშვიდობეთ, დედას და მამასაც, ხო მარიას და ფრედისაც, დავიძინეთ, და გათენდა! ვეღარ ვითმენ! დილით პირველი მე გავიღვიძე მერე სამივეს დავუარე და გავაღვიძე ყიჟინით! ეხა უკვე აეროპორტში ვართ, რეგისტრაციაც გავიარეთ და თვითმფრინავშიც ჩავჯექით! დერეკი ჩემს გვერდით ზის შეყვარებულ წყვილს მყუდროებას ვერ დავურღვევ მეო!

Rare! Where stories live. Discover now