თავი 2

126 9 56
                                    


-დილა მშვიდობისაააა!-(დევუკა)

-დილა რომელიც შენით იწყება მშვიდობიანი რანაირად არიი?-(დეა)

-ეეეე საქო ბევრს ნუ ტლიკინებ ადე ჩქარა ჯოუიმ მოგაკითხა და ქვევით გელოდება!

-რააა? რა მომაკითხა აუ კაით რა უკვე გაიცანი?

-კი რა იყო?

-აუუუ მე მინდოდა რო გამეცანით ერთმანეთისთვის!

-კაი მიდი ადე ჩქარა და თუ გინდა შენ თავიდან გაგვაცანი ერთმანეთი და ხო ისე არაა ცუდი ბიჭი ხო იცი შენ!-და თვალები ეშმაკურად აათამაშა.

-აუუუ გადიი ფუუუ რეებს ფიქრობ შე არაადამიანოო მომშორდიიი, არ არსებობს ეგ!

-ოოო კაი ხო არც ვაპირებდი შენი თავი ამ ბიჭისთვის ჩამებარებია!

-ეხა უკვე ძაან ტლიკინებ და დროზე მომშორდიი!

როგლრც იქნა ეს ჭია მოვიშორე და მოვემზადე ქვევით ჩავედი და დევუკა და ჯოუი კვდებოდნენ სიცილით,

-აპა რაზე იცინით?-(დეა)

-დევიდმა.იმდენი რაღაც მოყვა შენზე თუ რეებს აკეთებდი პატარაობაში რო აი არ ვიცი!-(ჯოუი)

-ჰეიი დევუკა არა რა თავი რო არ მომჭრა არ შეიძლება ხო? ერთი შენზე თუ მოუყევი?

-კაი ეხა დიდი ამბავი ჯოუი ხო მეგობარია და უნდა იცოდეს როგორი შეშლილი და გადარეულიც ხარ!-(დევუკა)

-ჩასწორება ვარ არა ვართ!-(დეა)

-ჰე პატარა ქალბატონო წავედით თორე დაგვიანებას არ გვაპატიებენ!-(ჯოუი)

-ხო ხო ჩქრააა, წავედი დევუკა და ჭკვიანად იცოდეე!

-დღეს დიდი დღეა დიდი!-(ჯოუი)

-ვაიმე ვნერვიულობ!-(დეა)

-კაი ეხა არ ინერვიულო ყველაფერი კარგად იქნება!

-იმედიაა! ეს კაცი ნამდვილად იმსახურებს ამ ბავშვებს!

შენობაში როგორც კი შევედი ვაჟბატონ დერეკს შევეჩეხე, მოსმენა იწყებოდა, შესვლისას კი დერეკმა ჩამჩურჩულა,

Rare! Where stories live. Discover now