Nevím kde začít, tak do toho asi prostě skočím.
Věnování pro @honzius_ because i know you want this ( ͡° ͜ʖ ͡° )
ještě pořádně nevím co přesně tam napíšu takže mi držte palce 👍
!!!smut warning!!!Calla byl ten typ člověka kterého měli všichni rádi, silný, pohledný, i vtipný. Celkově byl jeden z mála kříženců, kterým se podařilo zapadnout. Věnoval se plavání, a hloubkovému potápění a podle toho taky vypadala jeho postava. Každá by ho chtěla, a každý by chtěl být jako on. Ale Callu nelákaly holky, i přes to že byl alpha, Calla měl zálusk na mladšího kluka z nižšího ročníku. Jmenoval se Rony, byl to další kříženec a ještě k tomu omega, takže nebyl moc oblíbený mezi spolužáky. většinu času trávil sám, nebo jen s pár dalšími přáteli, a ostatním alphám se vyhýbal. Konec konců, těmhle dvoum se podařilo sblížit natolik že se do sebe zamilovaly. A bylo by to už skoro měsíc co byli spolu, a Calla svého miláčka pozval na další rande.
(POV: Calla)
Zazvonil jsem na Ronyho dveře a ještě na poslední chvíli jsem si upravoval košili, po chvíli jsem slyšel jak schází schody a otevírá dveře. Stál tam v celé jeho kráse, měl na sobě červený svetřík, který mu padal z jednoho ramene a k tomu měl černé džíny které krásně rýsovali jeho nohy. Na chvíli jsem ztratil slov když se na mě podíval tím nevinným pohledem tak jsem si uvědomil že zírám. Potom co jsem se vzpamatoval, tak jsem ho přivítal a přitáhl jsem ho do obětí, ve kterém se úplně ztratil. Cítil jsem že je trochu nesvůj, jakoby měl přijít jeho heat. Poté jsem mu věnoval jemný polibek a chytl jsem ho za ruku a společně jsme vyšli.Takhle na konci léta, k večeru bylo opravdu příjemně a já byl rád že tenhle večer můžeme strávit spolu. ¨Dneska večer mám volný barák, naši jsou pryč, tak jsem doufal že by jsme potom mohly zajít ke mě¨ řekl jsem trochu nejistě a podíval jsem se jeho směrem. ¨To zní výborně¨ viděl jsem jak spokojeně přikývl. Už to byla nějaká doba co měli čas jen tak jeden pro druhého, a tak ani jeden z nás nemohl odmítnout takovou příležitost.
Během několika minut jsme došli do našeho oblíbeného vietnamského bistra, a hned jsem zamířil k našemu obvyklému stolu. ¨Dáš si to co vždycky?¨, ¨Moc rád¨odpověděl s úsměvem a posadil se ke stolu. Potom co jsem měl objednáno tak jsem se s úsměvem vrátil. ¨Doufal jsem že by jsi u mě mohl zůstat až do rána¨jemně jsem chytl jeho malou ruku na stole, a tím jsem získal jeho pozornost.¨Nevím, nemám tu žádné věci sebou...¨řekl a uhnul pohledem.¨To přeci není problém, můžu ti půjčit nějaké své oblečení¨ vyděl jsem jak se na mě pousmál a řekl: ¨V tom případě tu není žádný problém¨. Potom by nám na stůl donesly jídlo, vonělo to dokonale a společně jsme se do toho pustili. Povídali jsme si u toho o čemkoliv co nás napadlo. A když jsme dojedli tak jsem šel zaplatit a společně jsme šli ke mě domů.
Už by byla celkem tma, a já jsem vycítil že má Rony strach. Dal jsem si jednu ruku okolo něj a přitáhl jsem si ho blíž k tělu, aby měl jistotu že se mu nic nestane. Spousta lidí pořád nesnáší křížence a proto je nebezpečné se jen tak v noci toulat městem. Obzvlášť když je Rony omega a je cítit že se blíží jeho heat. Hodně kříženců tak už bylo zabito a tak jsme si museli dávat pozor. Naštěstí by jsme se brzy dostali ke dveřím od mého domu a já rychle začal odemykat.
Hned co jsme zabouchli dveře, tak jsem chytl Ronyho obětí a začal jsem mu dávat pusinky na jeho tváře. Měl jsem jeho ruce kolem mého krku a on měl spokojeně zavřená očíčka. Vypadal překrásně. Už to byla opravdu dlouhá doba od toho co jsme měli naposledy takovéhle soukromí. A tak jsem se sehnul a rychle jsem si ho přehodil přes rameno. Snažil se protestovat, ale to mu nebylo nic platné. S širokým úsměvem jsem s ním běžel po schodech do mého pokoje. A potom jsem ho hravě hodil na mojí postel. Laškovně jsem si povolil kravatu a rozepl pár knoflíčků. A vrhnul do jeho obětí. V jednu chvíli jsem byl já nahoře ale potom se přitulil k mé hrudi. Vypadal jak malé štěně co by mělo zrovna usnout. Ale potom obrátil svůj zrak ke mě a hned zrudnul, protože mu bylo jasné že ho svlékám pohledem.