25 Temmuz 1985
Chae'den Lupus'a mektup.
—
Sevgili Lupus
Adım Park Chaeyoung ama benimle tanışan çoğu insan bana " Rosé " diyor. Sanırım senin bana Rosé demene gerek yok çünkü muhtemelen benimle asla tanışamayacaksın.Bence benimle hiç tanışamayacak olman çok yazık çünkü çok da sıkıcı değilim. Mesela sesimin güzel olduğunu söylerler ve çizgi romanları da çok severim. Belki sen de seviyorsundur belki seninle kitaplar ve müzikler hakkında konuşabiliriz, ne dersin ?
Ah, sana sormadan sana bir takma ad taktım. Umarım bu senin için sorun olmaz Lupus ama elimde değil. Kimliklerimiz de yazan isimleri sevemiyorum , neden insanlar kendi isimlerini seçemiyor Lupus ? Yoksa isimler kaderimiz mi ya da isimler mi bizi belirliyor. Bilemiyorum.
Lütfen bu konu hakkında düşünceni mektubunda belirt.Seni hiç tanımıyorum ama tanıyormuş gibi hissediyorum. Belki de mektuplar sayesinde belki de beni zaten görmeyecek birinden çekinmemem gerektiğini söyleyen içimde ki his sayesinde ama günün sonunda seninle iyi anlayacağımızı düşünüyorum.
(Tabii sen bana geri dönüş yaparsan!!!)Kendimden çok az bahsettim Lupus sadece adımı biliyorsun öyle değil mi ? Yeni Zelanda'da yaşıyorum sonrasında şehir dışında küçük bir kasabadanım.
On dokuz yaşındayım. Şimdilik benim hakkımda bunları bilmen yeterli belki diğer mektubumda daha çok kendimden bahsederim .Şehirlerin nasıl bir yer olduğunu merak ediyorum. Daha önce hiç kasabadan çıkmadım. Kasabayı seviyorum ama yeni yerler görmek fena olmazdı. Mesela New York, fena iyi bir yermiş öyle diyorlar.
Belki de New York'da yaşıyorsundur. Eğer öyleyse şimdiden seni çok kıskandım.Aslında Lupus benim için kasaba'ya inmek bile büyük bir olay neden mi ? Sana her şeyi anlatacağım. Merak ettiğini şimdiden hissediyorum ama şimdi olmaz yanii yeni tanıştığım birini bu denli sıkmak büyük kabalık olur.
Bunları okuduktan sonra bu kız ne saçmalıyor diyeceğinden çok eminim ama benim de saçmalamaya ihtiyacım var Lupus. Ben biraz yalnızım da pek kimsem yoktur benim. Ama benim için üzülme alıştım bu duruma belki de o kadar yalnız değilimdir ha, bilemiyorum. İyi tarafından bakmak gerekirse artık sen varsın yani umarım varsındır. Varsın dimi ? Lütfen var ol Lupus sana ihtiyacım var. Belki sen de benim gibisindir belki sen de bir arkadaşa ihtiyaç duyuyorsundur. Eğer öyleyse senin bir numaralı arkadaşın olacağım Lupus. Sen de benim bir numaralı arkadaşım olur musun?
Çiçekler Lupus çiçekleri sever misin? Benim için en asil en özel şeyler. En sevdiğin çiçek ne ? Ve hadi benimkini tahmin et olur mu ?
Sana güzel bir demet çiçek göndermek isterdim ama bu imkansız çünkü ben bile göremiyorum artık çiçekleri sana göndermem dahada olanaksız. Ama benim için odanın bir kenarına bir demet çiçek koy. İyi enerji vereceklerini düşünüyorum. Çiçekler en suskun dostlardır. Anlattıklarına ve sevgine göre değişirler. Acılarını çiçeklerine anlatma Lupus çünkü acılar onları soldurur. Ben çok soldurdum Lupus ama inan isteyerek yapmadım. Günahsız çiçeklerim, acaba bana kızgınlar mıdır ? Ama yemin ederim hiç isteyerek yapmadım. Duvarların da suçu var Lupus onlar tüm kötü enerjiyi emerler, acını emerler, nefretini emerler sonrasında yavaş yavaş kendi acınla bedenini zehirlerler.Ahh, kafanı şişirdim. Üzgünüm. Eğer rahatsız oluyorsan lütfen bana söyle olur mu ? Belki de sana veda etme vakti gelmiştir. İlk mektup sonuçta kısa olması daha makbul olur. Şimdiden bile senden haber almak için sabırsızlanıyorum. Umarım senden cevap alırım Lupus. Cura te .
Not; Dikkatini çekmek için not. Bir keresin de nerdeyse ölüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lupus || Rosékook
Fanfiction[Tamamlandı] Duvarların da suçu var Lupus onlar tüm kötü enerjiyi emerler, acını emerler, nefretini emerler sonrasında yavaş yavaş kendi acınla bedenini zehirlerler. - Azizlerim Jeon ve Park için.