III

282 40 3
                                    


Chae'den Lupus'a mektup.

Sevgili Lupus,
Elime mektubun ulaştığında neredeyse ağlayacaktım, tüm gece mektubunu okudum.
Sen yazdığım ilk kişi değildin Lupus senden önce başka mektuplarda gönderdim ama hepsi karşılıksız kaldı. Ama bu sefer bana biri cevap yazdı. Çığlık atmalı mıyım ?

Demek adın Jungkook ve Korede yaşıyorsun. Seni şimdi gerçekten çok merak ettim. Bana mektup yazıp kendin hakkında çok az şey söylemeyi çok iyi başardın, fakat sanırım trajik geçmişini anlatmayı reddetmenden etkilendim!

Ah Jungkook, Bana ergen kız dedin!
Yoksa mektubumu iyi okumadın mı ?
İlk mektubum da seni sıkmak istememiştim.
Ayrıca New York gerçekten havalı bir şehir. Şehirler güzeldir ama insanlar konusunda sana katılıyorum.

Ve evet, aklıma gelmişken neden sana Lupus
dediğimi sormuşsun. Latince öğrenirken ilk öğrendiğim kelimeydi. İlkler daima özeldir bu yüzden sana Lupus demek istedim. Ve sen de bana Rosie diyebilirsin bu lakap yüzümde küçük bir gülücük oluşturmadı değil.

Nerede kalmıştık ? Ha evet, seninle neden tanışamayacak olmam.
Lupus önceki mektubum da neredeyse öldüğümü söylemiştim ama nasıl olduğunu değil.

Bir keresinde kendimi öldürmek istemiştim.
Nasıl olduğunu pek hatırlamıyorum ama neredeyse ölüyordum.
Ama seninle bu yüzden buluşmayacak değilim. Farklı nedenler var Lupus.
Kendime zarar vermemden  sonra bir psikiyatri kliniğine yatırıldım.
Ve hala tedavi görüyorum.
İzinsiz kasabaya inmem dahi yasak.
Ama mutluyum.
Gerçekten.

Senin de bana bir şeyler anlatmak istediğini hissediyorum. Ben normalim Jungkook en az senin kadar ve sen benim gözümde en normal insansın.

Uzun bir süredir okula gitmiyorum. Bu yüzden bu konu hakkında fikrim yok. Aslında uzun zamandır çoğu şey hakkında bir fikrim yok.
Sence bir cezada mıyım? Yoksa gerçekten iyileşiyor muyum? Yine bilemiyorum Lupus.
Ben hiçbir şey bilemiyorum.

Şimdi bana verdiğin kendin hakkında ipuçları bunlar, Lupus:
1. Kalp pilin var. Ah bu arada, sol alt kalp odacığı esasında senin sol ventrikülün veya ventriculus cordis sinister'in. Ölme konusunda kazanmış olabilirsin ama sen 2 seneni sadece bir odada geçirmedin!

2. Mektubun da neden büyük harfler kullanıyorsun ?
Bana göre büyük harfle  yazmak, italik yazmak gibi görünmüyor.
Bana BAĞIRIYORSUN gibi gözüküyordu! ÖFKEYLE!
Herneyse.

3. İnsanlar geçmişte sana zalimce şeyler söylemiş. Bu sadece tahmin. Yani, yaşıtlarından nefret ediyorsun. Ama sadece aptal oldukları için değil, çünkü bence aptallar muhtemelen bazen iyi insanlardır da.  Eğer bu dili kötü kullanmakla ilgiliyse kelimelerin berbat olabileceğini bilmek için okula gitmeme gerek yok. Hakaret olmadıklarında bile berbat olabiliyorlar. Lupus, sana kelimelerle saldırmamak için elimden geleni yapacağım. YA DA SANA SALDIRGAN BÜYÜK HARFLERLE YAZMAMAK İÇİN.

Annen ile iyi bir dost musun? Bana kalırsa evet.
Uzun zamandır annemi görmüyorum, ama o beni görebiliyor.
İsteyen herkes beni görebiliyor, ben sadece kimseyi göremiyorum.
Hiç görmedim ama hayvanat bahçesi gibi düşünebilirsin ama hayvanlar kör.

Sana annemle olan bir anımı anlatmak istiyorum.
Kendime zarar vermeden önce çoğu kez nöbetler geçiriyordum. Bir keresinde büyük bir nöbet geçirdim. Delirdiğimi hissetmiştim ve beynim fena yanıyordu, çığlıklarım evin tüm yerlerinde duyuluyordu. Bayılmama yakın annem yanıma geldi ve sadece durdu Lupus. Hiçbir şey demedi sadece durdu. Daha sonrası acıma yenik düşüp bayıldım ve hastanede uyandım . Ve annemin dediği tek sözler " gülümse, bu seferde ölmedin. " olmuştu.
İç karartıcı, anne. İç karartıcı.

Çiçekler ve duvarlar konusunda yanılmayacağımı göreceksin. Ve evet, gülleri çok severim. Onlar aşkın sembolüdür bence.
Kendini bir çiçekle bağdaştırman gerek Lupus. Çiçekler en iyi dostlardır.
Tabii hayvanlarda, bir köpeğinin olması çok tatlı.
Adı Lucky demek ha? Gerçekten iyi dostlar olmalısınız. Bu çok güzel.

Bana nelerden hoşlandığını hiç bahsetmemişsin.
Dil öğrenmeyi sever misin? Bu odada çok fazla boş zamanım var bu yüzden dil öğrenmek gerçekten çok eğlenceli.

Sana anlatmak istediğim çok şey var ama hepsini bir mektuba sıkıştırmak istemiyorum. Bana yazdığın için teşekkür ederim. Sıkıntım şimdiden azaldı Lupus. 

Yani şimdiden sana benimle alay edebileceğin bir sürü malzeme verdim. Umarım bana güvenmeye başlayabilirsin. Neden sana zalimce bir şey söylemek isteyebileceğimi düşündüğünü anlamıyorum. Eğer sana pislik gibi davranırsam şu anda burada sana, bana " kaçık " deme hakkı tanıyorum.
Bunun azıcık da olsa eğlenceli olmadığını söyleme.

Hoşçakal Lupus.

Chaeyoung

Lupus || RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin