bulutlara fısılda ⁶

2.7K 159 59
                                    

Nisa|

Ödül oyunu için hazırlanıp barakaların önüne oturmuş konuşuyorduk.

"Bugün o büyük ödüllerin ilk günü. Motivasyon açısından almamız gerek."

Mert'in söylediğine hepimiz katılıyorduk. Sercan abi bana gülerek bakarken ben barışa bakmıştım. Bir şey düşünüyor gibiydi.

Sercan abi baktığım kişiyi farkedince kaşlarını çatmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sercan abi baktığım kişiyi farkedince kaşlarını çatmıştı. Barışa dönmüştü hızla.

"Ee barış sen ne düşünüyorsun?"

Barış elindeki dalı toprağa vururken Sercan abiye bakmamıştı.

"Büyük ödül önemli ama ben iletişim ve dokulmazlığı düşünüyorum."

"Biz çok iyiyiz ya takmayın böyle şeyleri."

Aycanın dediği ile herkes kafa sallamıştı ben ve barış hariç.

"Ben o kadar iyi olduğumuzu düşünmüyorum. Daha yeni bir dokulmazlık kaybettik."

"Ama iletişimi kazandık."

Barış aycanın cevabı ile göz devirmişti. Kız inatla benim beynim yok diyordu sanki. Barış alayla gülüp aycana dönmüştü.

"İletişimi kazandık bu okey. Bende ödüldeydim. Ama ben takımın dokulmazlıkta yeterince ciddi olduğunu düşünmüyorum. Ödül oyunlarında fark açıyoruz dokulmazlıkta ne hikmetse fark yiyoruz."

"Amma abarttın barış ya. Her gün iyi olamayız."

"İyide barış tek dokulmazlık için konuşmadı ki."

Araya girdiğimde herkes bana bakmıştı barış parmağını şıklatıp bana uzattığında Aycan sinirle doğrulmuştu.

"Sonunda anlayan biri."

"Ben katılmıyorum."

"Şaşırmadım."

Barış ayağa kalkıp çantasını alıp tekneye yürümüştü.

"Yine ağzımızın tadını kaçırdı."

Sercan abiye baktım şaşkınlıkla.

"Bir şey demedi ki. Takım hakkında bazı düşüncelerini dile getirdi. Hepimizin hakkı nasıl varsa onunda var."

"Seninde derdin belli oldu."

Aycanın göz devirerek söylediği şey ile ona bakmıştım gözlerimi devirerek.

"Birinin fikrinin doğruluğunu söyledim diye hepinizin gözüne batmam cidden komik."

Ayağa kalkıp çantamı omzuma takmıştım bende.

"Objektifliğinizi gözden geçirmenizi öneririm. Biri bir şey dediğinde dediği şeye değil kimin dediğine dikkat ederseniz ortada kırmızı takım diye bir şey kalmaz."

Whisper to the clouds. ||NisBar||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin