bulutlara fısılda ²⁵

2K 125 71
                                    

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum..

×|×|×

Nisa|

"Kalkalım mı barış bizde?"

"Olur güzelim."

"Nereye ya? Erken daha."

"Ya yarın barışın seti başlıyor, geç oldu zaten."

"Ya Alya ile nasıl olacak o iş?"

"Nisa yüzünden kabul ettim zaten. Bende bilmiyorum nasıl olacak."

"Ya sevgilim öyle deme, sen hep bu yönetmenle çalışmak istiyordun. Bunu sırf Alya yüzünden tepemezdin."

Biraz daha ayakta sohbet edip mekan çıkışına doğru yürümüştük. El ele mekandan çıktığımızda gördüğümüz gazeteciler ile durmuştuk bir kaç dakika. "Yakşamlar barış bey, nisa hanım."

"İyi akşamlar arkadaşlar."

"Nasılsınız?"

"İyiyiz, sizler."

"Yeni bir projeniz var mı barış bey?"

Barış'a döndüğümde o da elini cebine atmıştı. "Şuan görüşmeler var ama bakalım. Hayırlısı."

"Nisa Hanım parmağınız da yüzük var, evlilik teklifi almışsınız galiba."

Kıkırdayıp barış'ın kolunun altına girmiştim. "Evet oldu öyle şeyler."

"Ayrılık haberleriniz çıkmıştı, sizlerde bir açıklama yapmamıştınız. Şimdi evlenme teklifi gelmiş."

"Açıkçası siz o ayrılık haberlerini yayınladığınızda biz evde film izliyorduk. Bayağı da güldük. Haftada 5 kere falan ayrılıyoruz size göre. Ya ben aldatmış oluyorum ya nisa beni terk ediyor."

Barış'ın söyledikleri ile küçük bir kahkaha atmıştım bende. "Evet Barış haklı. Siz o ayrılık haberlerini nasıl yazıyorsunuz anlamıyoruz bile. Doğru düzgün dışarda bile değiliz ama yok ayrılma falan. Hayırlısı ile güzel bir şekilde gidiyoruz."

"Romantik bir teklif mi geldi nisa hanım?"

Soru karşısında gülüp barış'a baktıktan sonra tekrar dönmüştüm. "Bana göre çok romantik ve sade bir teklifti. Zaten abartı pek bizlik bir durum değil."

"Allah bozmasın efendim."

"Sağolun. Biz sizi tutmayalım daha fazla." Barış'ın dediği ile kafa sallayıp bende onunla ilerlemeye başlarken yine önümüze geçmeleri ile durmuştuk tekrar.

"Bir reklam projenizin olacağı dedikodusu çıkmıştı, devam ediyor mu görüşme?"

"Böyle şeyler için erken, benim işim gereği nisanın işleri falan derken yoğun bir program geride kaldı. Reklam teklifimiz var ama zamanımız yok. Ondan biraz bekliyor o şuan."

"Peki nisa hanım barış Bey'in yeni projesinde Alya hanım ile başrolü paylaşacağı dedikodusu var siz neler düşünüyorsunuz?"

"Açıkçası barış adına mutluyum."

"Kendisi ikna etti beni bir nevi."

Barış'ın dediği ile hepimiz gülünce tekrar konuşmaya başlamıştım. "Çok sevdiği hayran olduğu bir yönetmenle çalışacak eğer uygun olursa. Onun dışında mutlu olması benim için her şeyden önemli. O mutluysa benlik bir sorun olması imkansız zaten."

Barışta saçlarıma bir öpücük koyduğunda tekrar gazetecilere dönmüştü. "Biz sizi daha fazla tutmayalım, geçte oldu. Kolay gelsin arkadaşlar."

Whisper to the clouds. ||NisBar||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin