Müzik ile okuyun. ^^
§|§|
Barış Murat|
Nisa bayıldıktan sonra hızla revire götürmüştüm. Şuanda serum takmış uyanmasını bekliyordum. Gözlerini araladığında hızla doğrulmuştum.
"İyi misin nisa?"
Kafasını salladığında sağına dönmüştü.
"Noldu?"
"Su var mı?"
Arkamı dönüp bir şişe su alıp ona içerdiğimde başını yastığa bırakmıştı tekrar.
"Sağol."
"Nisa noldu?"
Tavana baktığında gözleri dolmuştu. Bende kaşlarımı çatmış hâlâ ona bakıyordum.
"Nolduğunu söyleyecek misin artık?"
"Söylemek istemiyorum."
"Efendim?"
"Söylemek istemiyorum barış."
"Hadi ya."
Ayağa kalktım sinirle.
"Bayılıyorsun stresten üzüntüden diyorlar sana noldu diyorum ve sen söylemek istemiyorum diyorsun doğru mu anladım!?"
"Evet doğru anladın! Söylemek istemiyorum! Ben artık hiçbir şey yapmak istemiyorum! Artık herkesten uzak durup sakinleşmek istiyorum!"
"Ben herkes miyim?"
Elleriyle yüzünü kapattı. Ve ağlaması hızlandı. Elini tutmaya çalıştığımda elini çekip gözlerini sildi.
"İstemiyorum! Ne beni sevmenizi ne benden nefret etmenizi istemiyorum! Yeter!"
Kalkıp gitmeye çalıştığında kolunu tuttum hızla.
"Nisa bekle ben senin yanında bambaşka bir insan oluyorum ben sana yanlış ne yapmış olabilirim!?"
Kolunu kurtardı hızla. Elini kapıya vurdu. Ne olmuştu da bu öfke gün yüzüne çıkmıştı?
"Olma ya yanımda başka biri olma kimse olmasın! Sonra yaptıklarınızı kaldıramıyorum! Ben senin yanında olduğum başka insandan hoşlanmıyorum ama!"
Bu bardağı taşıran son damla olmuştu benim için. Ona ne yapmıştım ben?
"Sen!"
Kendimi dizginlemeye çalıştım bir iki saniye.
"Allah kahretsin ki sana güvendim! Herkes gibi olacağını düşünmedim!"
Kapıya vuran bu sefer bendim. Gözlerinde ki acıyı görüyordum çünkü bende aynı şeyleri hissediyordum. Kapıdan çıkıp odama gittiğimde sinirle duvara vurmuştum. Sinirden gözlerim dolmuştu.
Ben senin yanında olduğum başka insandan hoşlanmıyorum ama!
Yeter!
Söylemek istemiyorum!
Yatağın üzerinde ki yorganı yere fırlatıp duşa atmıştım kendimi sinirle.
Ben senin yanında olduğum başka insandan hoşlanmıyorum ama!
Kafamı sinirle duvara vurduğumda soğuk su üzerimden akıp gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper to the clouds. ||NisBar||
FanfictionWhisper to the clouds. ||Bulutlara Fısılda.|| "İnsanlara pek güvenme. Bulutlara fısılda. onlar kimseye söylemezler. eğer dilediğin şey doğru bir şey ise yıldız kayar eğer yanlış bir şey ise bulutlar bunu bir zaman taşar sonra yağmur ile dökerler." '...