Barış Murat|
Nisa elenmişti. Adaya geldiğimizde hızla kendimi barakaya atmıştım. Çantamdan tokaları çıkardığımda gözlerim yine dolmuştu. Koluma takmıştım ikisini de. Bugün burda saçlarımı ördüğü aklıma geldikçe gözlerim daha çok doluyordu. Sercan yanıma geldiğinde ayağa kalkmak için hareketlenmiştim.
"Geçmiş olsun barış."
Kaşlarımı çatarak ona baktığımda bana alayla gülüp gitmişti. Saçlarını karıştırıp yüzümü gökyüzüne kaldırmıştım. Bu böyle kalmayacaktı. Buna izin vermeyecektim.
Sabah olduğunda doğru düzgün uyuyamadığım uykumdan uyanıp oyuna gelmiştik. Gelmeden önce bir röportaj vermiştim.
"Bazı kişilerin canı yanacak bundan herkes emin olsun. Nisadan önce gitmesi gereken herkes gidecek. Bazı insanların çizgileri vardır. Siz o çizgileri inatla ihlal ederseniz sonuçları acıtır. Ve sonuçlar acıtacak."
Cemal nisayla arada konuşsa bile ağlıyordu buna anlam verememiştim. Aycanda üzüldüğünü söylüyordu. Daha da sinirleniyordum.
"Barış zorlu bir konsey geçti ne diyeceksin?"
Derin bir nefes alıp yere baktıktan sonra Murat'a bakmıştım.
"Yanlış bir şey söylemek istemiyorum ya, kalp kırmak istemiyorum."
Söylediğim şeyle Sercan alayla gülmüştü.
Nisa|
Bizim hakkımızda açılan sayfalar, destekçilerimiz, barışın destekçileri. Elendikten sonra bir sürü şeyi izlemiş görmüştüm. Şimdide bölümü izliyordum. Barışın hırsı beni biraz korkutmuştu. Sakatlanmasından korkuyordum. Verdiği röportajda bile ne kadar bilendiği açıktı. Bölümde barış 5/5 yapmıştı. Ama oyunu kaybetmişlerdi. Seremoni de barışa söz verildiğinde bende dikkatle televizyona bakıyordum.
"Kazandığım oyunlar bir işe yaramadı kaybettik. Günümüzde değilmişiz diyeyim."
Bil bakalım oyununa geldiklerinde barış kalkıp geçmişti. Murat süreyi dondurduğunda barış ona bakmıştı.
"Bitti. Nisaya bir şey yazdım."
"Nisaya?"
"Evet biz buraya yazıyorduk çünkü."
"Şuan nisa kızabilir sana. ifşaladın sizi."
Murat'ın dediği ile barış gülünce bende gülmüştüm. Oraya yazıyorduk cidden.
"Bil bakalım oyununda sırada nisa var!"
Nisa çıkıp tahminini yazarken diğer yarışmacının barış olduğunu bildiği için bir şeyler yazmaya başlamıştı.
"Sırıkcığım, o taytını yakmaya karar verdim. Bu da sana sürpriz! -nb."
Nisa gülerek yerine geçerken sıra barışa gelince yerine geçmişti.
Kağıtta gördüğü şey ile sırıtıp nisaya bakmıştı. Kıkırdadığında nisa da sırıtmıştı. Notunu yazıp en alta koyduğunda nisaya bakıp sırıtmıştı.
"İzin veremem taytım benim namusum artık. O bir Yağcı olma yolunda. -bmy"
Aklıma gelen anılar ile gülmeye başlamıştım. Bölüm bittiğinde Panorama için yayını bekliyordum Instagrama girip barış hakkında dedikleri her şeyi okumuştum. Hadlerini aşmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper to the clouds. ||NisBar||
FanfictionWhisper to the clouds. ||Bulutlara Fısılda.|| "İnsanlara pek güvenme. Bulutlara fısılda. onlar kimseye söylemezler. eğer dilediğin şey doğru bir şey ise yıldız kayar eğer yanlış bir şey ise bulutlar bunu bir zaman taşar sonra yağmur ile dökerler." '...