Bölümün başından sonra küfür etmeyin bana, ağzınızı kırarım.
Bölümün bir kısmından sonra herkes;
:')
§|§|§
Uyandığımda gördüğüm beyaz ışık ile gözlerimi kısmıştım.
"Nisa iyi misin?"
Barışın sesini duyduğumda sırıtmıştım. Aklımıza yaşadığımız o an gelmişti ve kalbim hızlanmıştı.
"Noldu?"
"Birleşme partisinde bayıldın."
Kaşlarımı çattığımda bana bakıyordu tedirgince.
"Nasıl?"
"Birleşme partisinde bayıldın bende öyle acele ile gidince peşinden gelmiştim iyi ki gelmişim. İyi misin? Dokturu çağırmamı ister misin?"
"Y-yok iyiyim barış sağol."
Ellerimle yüzümü kapattım bir iki saniye. Lanet olası bir rüya mı görmüştüm!? Aslında mantıklıydı. Ben asla barışı tutup öpemezdim. Öpsem öbür gün yarışmadan çekilirdim. Ama ne bileyim.. çok gerçekçiydi. Ve sanırım. Gerçek olmasını çok isterdim. Kendime gelip barışa baktığımda hâlâ endişe ile bana bakıyordu.
"İyi misin?"
"İyiyim. Sakin ol."
Derin bir nefes aldığında bende tebessüm edip doğrulmuştum.
"Noldu? Şimdi anlatır mısın?"
Gözlerimi barışın gözlerine döndürdüm hızla. Bu rüya değil nisa. Kendine gel. Her şeyi anlattığımda kalkmaya yeltendiğinde hızla kolunu tutmuştum.
"Barış dur."
"Ne dur nisa? Yaptığı resmen-"
"Dur bi. O korkup onu kabul edeceğimi sanıyor. Ama ben korkmuyorum. Ailem beni yanlışlarımla da olsa çok seviyor. Başkalarının doğrularını uygularsam onları küçük düşürürüm."
Barışın yüzünü kaplayan gülümseme bana da bulaşmıştı bende gülümsediğimde üstündeki gömleği bana giydirmişti. Ve odama kadar götürmüştü.
"İyi geceler dikkat et. Bir şey olursa hemen çağır beni."
"Tamam sana da iyi geceler."
Kafa sallayıp gittiğinde bende kapıyı kapatıp yatağa atmıştım kendimi. Üstümde gömleğin yakasını burnuma götürdüğümde gülümsemiştim. Rüyam aklıma geldiğinde sırıtsam da onun rüyada kalması beni sinirlendirmişti.
Rüyada ki nisa kadar cesaretli miydim?
Kesinlikle hayır.
Barışa karşı bir şey hissediyor muydum?
Evet.
Onu öpmek istiyor muydum?
Çok.
Peki, sayın nisa Bölükbaşı öpebilir misiniz?
Nah.
Çok güzel.
Ellerimi yastıklardan birine atıp yüzüme bastırmıştım. Sinirden çıldıracaktım. Üstümü değiştirip hızla barışın odasına gitmiştim. Kapıyı çaldığımda ses gelmeyince içeri girmiş yatağa oturmuştum. Bu sahne rüyamda da vardı? Allah'ım nolur sonu aynı bitsin. İyice utanmaz olmuştum. Banyodan ıslık çalarak çıkan barış beni görünce hızla bir iki adım geriye gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whisper to the clouds. ||NisBar||
FanfictionWhisper to the clouds. ||Bulutlara Fısılda.|| "İnsanlara pek güvenme. Bulutlara fısılda. onlar kimseye söylemezler. eğer dilediğin şey doğru bir şey ise yıldız kayar eğer yanlış bir şey ise bulutlar bunu bir zaman taşar sonra yağmur ile dökerler." '...