0.1

572 59 65
                                    

🦋🦋🦋

Sarı saçlının yalvarışları, haykırışları hiç bir işe yaramıyordu birazdan sevdiği adamı tamamen ellerinden alacaklardı.

"Baba" diye bağırdı bu durumu zevk ile izleyen adama bakarak "yalvarırım yapma ne istersen yaparım yeter ki ona zarar verme " diye devam etti.

Bu durum kralın daha çok hoşuna giderken duruşunu hiç bozmadan "prens chris yaptığınızın cezasını çekmelisiniz" dedi.

Prensin gözleri kararırken sesi daha çok yükselmişti "Biz bu cezayı hak edicek birşey yapmadık sadece birbirimizi sevdik"

Kral sinirleniken "Bu normal birşeymiş gibi söylemeyi kes iki erkek birbirini sevemez bu bir hastalık" kısa bir sessizlikten sonra "ve o bunun cezasını ölerek çekicek"

"Benide öldür o zaman bana da aynı cezayı ver" chris'in bu sözleri kral için son damlaydı "kes sesini sen bir pres'in ve sorumlulukların var bu yüzden senin cezan onun ölümünü görmek"

Chris'in göz yaşları hızını arttırırken alana giren askerlerin sürüklediği sevgilisinin alana girdiğini görmüştü.

Ona ilerlemek istedi, yanına girip ona sarılıp 'her şey çok güzel olucak' demek istedi ama direğe bağlı olduğu için yapamadı.

Her hareketlerini izlerken kahve renkli adamında ondan farkı yoktu şuan gözü sadece sevdiği adamı görüyordu çünkü biliyordu bu onu son görüşüydü.

Chris'in karşısındaki direğe de onu bağladıklarında gözündeki yaşlara rağmen gülümseyerek "Chris ağlama hep mutlu ol ve bana verdiğin sözü unutma"

Chris artık daha güçlü ağlıyordu "unutmayacağım, asla unutmayacağım" zar zor söylediği sözler sevdiğine ulaştığında acı dolu ama büyük bir gülümseme almıştı.

"Seni çok seviyorum Sky ve sonsuza dek seviceğim de" demişti gözlerini sevdiğinin gözlerinden ayırmazken. "Bende seni çok seviyorum Chris" Sky'ın hıckırıklarla karışık söylemesi canını olabilecekmiş gibi daha çok yaktı.

"Kapatın yüzünü" kralın sinirli sesiyle askerlerden biri elindeki siyah torbayı Sky'ın başına geçirmeden son bir kere sevgilisine gülümsedi.

"Okçular hazır olun" talimatı alan okçular hedeflerini belirlerken Chris bağırarak yalvarıyordu ama onu dinleyen kimse yoktu "Ateeeş"

"SKY"

Her ne kadar sevdiğini acı bir şekilde arkasında bıraksada son duyduğu ses Chris'e ait olduğu için mutluydu

Chris ise yaşaya bileceği en büyük acının içinde yapayalnız kalmış babası yapmadığı için ağlayarak tanrıdan canını almasını diliyordu.

🦋🦋🦋

🦋🦋🦋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Knotted WingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin