🦋🦋🦋
"Duydum ki buralarda bana ihtiyacı olan minik bir bebek varmış" Jisung tüm neşesiyle ve girerken söylediği şeyle Seungmin'i gülümsetmişti.
"Bu bebek abimse yollarını gözlediği doğrudur ama bensem seni çok kötü kandırmışlar " cevabına sahte bir sinirle "Ay sana niye bebek diyim be" diyerek salona girmişti.
Solunda oturan sevgilisinin kucağına kendini atarken Seungmin onun tepkisine gülmeden edememişti.
"Ee benim meleklerim ne izlemek istiyor? " uzun bir sohbetten sonra Minho kumandayı eline alarak sormuştu. Jisung ve Seungmin bir birine bakarken aynı anda jisung "Avengers" derken, Seungmin "Harry potter " demişti.
Minho ikisine de göz devirirken "Demek ki yine ben seçeceğim" demişti. Her seferinde bu yaşandığı için artık alışkanlık kazanmıştı. Jisung atıştırmalık bişeyler almak için mutfağa giderken Minho filmi seçmişti bile.
Seungmin sabahı unutmuştu bile Jisung'un enerjisi ona hep iyi gelmiştir abiside bunu bildiği için kendini kötü hissetiğinde onları bir araya getirmekten geri durmuyordu.
Atıştırmalıkları hazırlayıp salona dönerken "Dolap tatlı dolu bayılıyorum buraya gelmeye" yerine geçip tatlı dolu bir tabağı alıp yemeye başlamıştı bile iki kardeş onun çocuksu sevincini gülümseyerek izledi.
Minho filmi başlatınca sessizce izlemeye başlamışlardı. Film ilk hayatı kötü geçen bir adamın ikinci hayatını nasıl geçirdiğini anlatıyordu. Başta Seungmin'in ilgisini çekmesede sahneler ilerledikçe filme dalıp gitmişti.
Minho bu filmi bilerek seçmişti çünkü kardeşinin tepkilerini merak ediyordu, aklındaki düşüncenin olma ihtimalini kendince test ediyordu.
Film sona yaklaşırken adamın ilk hayatının sona ermesinin sebebinin savaşta yaralanması olduğu gösterilmişti. Seungmin dikkatle sahneyi izlerken karakterin kalbine kılıcın saplanmasıyla nefesi kesildi.
Saati tekrar ötmeye başlayınca Minho korkuyla kardeşine baktı filme dalan ama filmden çok başka dünyalarda görünen kardeşini görünce hemen filmi durdurup kardeşinin dibine oturdu.
Seungmin hiç kıpırdamadan televizyona bakıyordu Jisung endişeyle onları izlerken Minho kardeşinin yanaklarından tutup kendisine bakmasını sağladı "Bebeğim iyi misin? " diye sordu.
Seungmin abisinin gözlerinin içine baktı uzun uzun bir cevap gelmedi ama saati ötmeyi bıraktı. Gözleri dolmaya başladı abisi konuşuyordu ama o sadece az önce aklına doluşan görüntülere dalıp gitmişti.
Rüyalarına giren iki adam karşılıklı iki direğe bağlanmış ikisinde göz yaşları durmuyordu.
"Seni seviyorum sky ve sonsuz dek seveceğim de" dedi sarışın. Kahve saçlı çocuk hıçkırıklar içinde " Bende seni seviyorum Chris" demişti.
"Yüzünü kapatın" diye bağırdı biri emiri duyan adamlar siyah bir torbayı sky'ın kafasına geçirirlerken son kez Chris'e gülümsedi.
"Okçular hazır olun" dedi aynı ses bir şey göremiyordu ama gerilen yay seslerini duyabiliyordu.
"Ateeeş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Knotted Wings
Fanfiction🦋CHANMİN🦋 Özgürlüğe uçamıyorum çünkü kırık kanatlarım sana bağlı.... Beni özgürlüğe uçurur musun? (MİNİ FİC)