🦋🦋🦋
Prens arkasında harem ağasıyla beraber bütün ihtişamıyla kütüphaneye doğru yürüyordu.
Kraliyet kütüphanesine girdiğinde arkasındaki adamı gönderdikten sonra sessizlikte huzur bulmaya başlamıştı bile.
Kütüphane görevlisi yeni gelen kitapları yerleştirirken açılan kapıyı duymasına rağmen işine devam etmişti.
Prens duyduğu tıkırtılarla sinirlenmeye başlarken küçük adımlarla sesin geldiği yöne ilerlemiş ve karşısındaki kendinden küçük oğlana bakmıştı.
"Bakar mısın?" Sky duyduğu sesle kaskatı kesilirken prens'e dönüp selamlayarak "Buyrun prensim" demişti.
Pren karşısındaki gencin sevimliliğine gülmek istesede duruşunu bozmadan sert sesi ile " çok ses çıkarıyorsun" demişti.
Küçüğün elleri titrerken " üzgünüm efendim farkında değildim" diyerek karşılık vermişti. Başı hala eğikti.
"Daha dikkatli ol" dedikten sonra gözden kaybolurken onu hayranlıkla izleyen gencin farkında değildi.
🦋
Doktor listeyi son bir kez kontrol edip uzattığında abisinden önce davranıp almıştı. Seungmin gözüne çarpan maddeyle kaşlarını çatarak "Haftada sadece 1 kez mi kahve içebilirim ?" Diye sordu.
Doktor küçük bir baş onayı ile "çarpıntılarınız son zamanlarda arttığı için şikayet ediyordunuz bu daha yardımcı olucak " dediğinde Seungmin karşı çıkmak istesede abisinin bakışlarından dolayı dudaklarını birbirine bastırıp susmak zorunda kalmıştı.
Hastaneden taburcu olmasının üzerinden 1 hafta geçmişti ve sürek rahatsızlanması yüzünden abisinin zoruyla hastaneye gelmişti ve kahvesinden olmuştu. İçten içe içemediği kahveler için yas tutarken abisi doktordan gerekli talimatları almaya devam ediyordu.
"Ayrıca spor yapmanızda iyi olur " diyen doktor Seungmin'in dikkatini çekmişti. "Kalp hastaları için gerekli olan egrersizlerin dışında kendinizi zorlamamak şartıyla sağlığınız için spor yapmak sizin için çok daha iyi olur" çekmeceden çıkardığı broşürü uzattığında Seungmin almıştı.
Hangi egzersizleri yapması gerektiğini yazıyordu. Doktor kaldığı yerden devam etti "Eğer imkanınız varsa bir spor salonunda uzman birinin yardımını almanız çok daha iyi olur "
Sonunda konuşma bittiğinde abi kardeş hastaneden çıkıp arabada yerlerini almıştı. Minho arabayı otoparktan çıkarırken " Spor iyi oldu ya son zamanlarda kendimi baya salmıştım " demesiyle kardeşini yine şaşırtmamıştı.
"Doktor senin için değil benim için söyledi " dedi göz devirdikten saniyeler sonra. Minho istifini hiç bozmadan " Senin, benim mi var? Biz kardeşiz anca beraber kanca beraber " dedi.
Seungmin küçük bir kıkırtı bırakıp " Sen ona göbeğim yüzünden jisung kıçıma tekmeyi basacak o yüzden spor yapmalıyım desene " dedi.
Minho kardeşinin haklı cümlesine gülerken "öyle de denebilir tabi " cevabını vermeyi ihmal etmemişti. Arabayı kafenin yakınlarına park edip içeriye girerken Seungmin abisiyle uğraşmaya devam ediyordu.
Felix içeri giren ikiliyle ayağa kalkıp onlara ilerlemiş ve merakla " Doktor ne dedi? " diye sordu. Minho önlüğünü alıp üzerine geçirirken Seungmin umursamazca "Aynı şeyler, yine kahvemi azalttı " dedi ama cümlenin sonlarında üzüntüyle dudakları sarkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Knotted Wings
Fanfiction🦋CHANMİN🦋 Özgürlüğe uçamıyorum çünkü kırık kanatlarım sana bağlı.... Beni özgürlüğe uçurur musun? (MİNİ FİC)