39. bölüm

269 19 1
                                    

Bıkkınlıkla ona döndüm. Vazgeçmiyordu...

BH: Mi Sun... Artık bitsin bu küslük.. canım yanıyor...

Karanlıkta parlayan gözyaşları dikkatimi çekti. Yavaşça yanaklarına doğru yol çiziyordu. Eğer konuşsaydım, ağlayacağımı biliyordum. O yüzden, yanından geçip gitmek istedim ama arkadan belime sarılmıştı.

BH: Özür dilerim... Hiç bu kadar acınası ve çaresiz duruma düşmemiştim ama unutamıyorum. Bırakamıyorum, seni... O kelimeleri sana kullandığım için özür dilerim... Hoşlandığım kadının kalbini kırdığım için özür dilerim.. lütfen... Çok çaresizim... Affet beni..

Daha fazla dayanamadığımı farkedip arkaya döndüm ve sıkıca sarıldım.  Benim sarılmamla kolları belimi bulup beni iyice kendine çekmiş, yüzünü boynuma gömmüştü.

MS: Ağlama... ağlamanı istemiyorum... Bir daha bana öyle şeyler söylersen, seni asla affetmem, Baek Hyun.

Geri çekilip gözlerime baktı ve gülümsedi.

BH: Tamam.. bir daha söylemeyeceğim.

Elimi yüzüne çıkarıp yüzündeki parlayan damlaları sildim. Gözlerine baktığımda göz göze gelmiştik. Yutkunup bakışlarımı kaçırdım ve uzaklaştım.

MS: İzin verirsen, eve gidiyordum.

Elimi tuttu.

BH: Arabam yakınlarda... Ben bırakırım..

Başımı sallayıp arabasına doğru yürüdüğümüzde aramızdaki sorunun yok olduğu için mutluydum.

Kafe ÇalışanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin