52. bölüm/Final

326 16 9
                                    

BH: Geç oluyor, babaanne.. biz gidelim..

B.Ba: Nereye? Bu gün burada kalsanıza..

BH: Yarın Mi Sun'un ilk iş günü. Geç kalırsa iyi olmaz..

B.Ba: Tamam. O zaman gelecek hafta tekrar gelin. Uygun mu size?

Baek Hyun bana baktığında başımı onaylı anlamda salladım. Tekrar büyükanneye döndü.

BH: Uygun.. kalkalım..

Kapıya gelip ayakkabılarımızı giyindik. Bahçe kapısına kadar büyükanne bizimle gelmiş ve ikimize de sarılmıştı.

B.Ba: Görüşürüz, çocuklar..

BH: Görüşürüz, babaanne..

MS: Görüşürüz..

Arabaya binip çalıştırdığında büyükanne içeri girmiş, biz de evden uzaklaşmıştık.

BH: Sevdin mi?

Sesini duymamla ona döndüm.

MS: Tabii ki sevdim. Çok güzel vakit geçirdim. Hep gelir misin?

BH: İki haftadan bir gelirim ama sanırım bundan sonra sık sık geleceğim.. seni sevdi..

Gülümsediğinde ben de gülümsedim. Geri kalan yolculuğumuz sohbetler ve sessizlik eşliğinde bitmişti. Arabadan indiğimizde karşıma geçti.

BH: Şeyy..

Elini ensesine götürüp kaşıdı.

BH: Babaannemin söylediklerinden rahatsız olmamışsındır, umarım.. seni yanımda görünce sevgilim sandı..

MS: Rahatsız olmadım. Hatta hoşuma gitti... Gerçek olmasını ister misin?

Şaşkınlıkla bana bakıyordu.

BH: Bu... Ne demek?

MS: Hmm... Sanırım, "ben de senden hoşlanıyorum" demek..

BH: Gerçekten mi?

Başımı onaylı anlamda salladığımda dudakları yanlara doğru kıvrılmıştı.

BH: Şimdi biz..

MS: Sevgiliyiz..

Alt dudağını ısırıp başını eğdi.

BH: Bilseydin, çoktan seni babaannemin yanına götürürdüm.

MS: Aslında, sen bana itiraf ettiğin gün söyleyecektim ama sözümü kestin..

BH: Üzgünüm..

MS: Önemli değil..

Yaklaştığımda sarıldık.

BH: Yarın seni ben alırım. Görüşürüz..

MS: Görüşürüz..

Ayrılıp arabaya bindiğinde el salladım. Gözden kaybolana kadar izledikten sonra arkamı dönep anahtarımı çıkardım ve kapıyı açıp eve girdim.

Kafe ÇalışanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin