Unconditional Love

1.1K 139 22
                                    

(Zawgyi)

"ကၽြန္ေတာ္ကတကယ္ပဲ သူတို႔၂ေယာက္အတြက္ အရႈပ္ထုတ္ျဖစ္ေနတာလား..?? ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္သူတို႔ တာဝန္ေတြပိုေနရတာလား..?? ဒါဆိုကၽြန္ေတာ္က ဘာလို႔သူတို႔နားမွာဆက္ေနေတာ့မွာလဲ..??

ကေလးရယ္ Papa နဲ႔မင္း သူတို႔နဲ႔ေဝးရာကို
ထြက္သြားၾကရေအာင္လား..??"

●●●Jung Taehyung●●●

"ငါရဲ႕အခ်စ္က မင္းဘဝလမ္းခရီးမွာ ဆူးေျငာင့္ခလုတ္တစ္ခုအျဖစ္ ရွိေနမယ္ဆိုရင္ အခ်ိန္မလြန္ခင္ေနာက္ဆုတ္သင့္တယ္မလား? အဲဒါေၾကာင့္ ငါ....ဗီလိန္လုပ္ပါရေစ...။ ဟုတ္တယ္ ငါမင္းကို ညီေလးတစ္ေယာက္ဆိုတာထက္ ပိုခ်စ္မိေနတယ္"

●●●Jung Hoseok●●●

"ငါ့ေၾကာင့္မင္းအခုလိုျဖစ္ရတာပါ... ဂရုစိုက္မယ္ဆိုၿပီး ကတိမတည္ခဲ့တာေတြအတြက္လည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္... ေက်းဇူးျပဳၿပီး ျပန္လာေပးလို႔ရမလား Taehyungie...??"

●●●Jeon Jungkook●●●

NEXT EPI WILL COMING SOON













(Unicode)

"ကျွန်တော်ကတကယ်ပဲ သူတို့၂ယောက်အတွက် အရှုပ်ထုတ်ဖြစ်နေတာလား..?? ကျွန်တော့်ကြောင့်သူတို့ တာဝန်တွေပိုနေရတာလား..?? ဒါဆိုကျွန်တော်က ဘာလို့သူတို့နားမှာဆက်နေတော့မှာလဲ..??

ကလေးရယ် Papa နဲ့မင်း သူတို့နဲ့ဝေးရာကို
ထွက်သွားကြရအောင်လား..??"

●●●Jung Taehyung●●●

"ငါရဲ့အချစ်က မင်းဘဝလမ်းခရီးမှာ ဆူးငြောင့်ခလုတ်တစ်ခုအဖြစ် ရှိနေမယ်ဆိုရင် အချိန်မလွန်ခင်နောက်ဆုတ်သင့်တယ်မလား? အဲဒါကြောင့် ငါ....ဗီလိန်လုပ်ပါရစေ...။ ဟုတ်တယ် ငါမင်းကို ညီလေးတစ်ယောက်ဆိုတာထက် ပိုချစ်မိနေတယ်"

●●●Jung Hoseok●●●

"ငါ့ကြောင့်မင်းအခုလိုဖြစ်ရတာပါ... ဂရုစိုက်မယ်ဆိုပြီး ကတိမတည်ခဲ့တာတွေအတွက်လည်း တောင်းပန်ပါတယ်... ကျေးဇူးပြုပြီး ပြန်လာပေးလို့ရမလား Taehyungie...??"

●●●Jeon Jungkook●●●

NEXT EPI WILL COMING SOON

Unconditional Love (Completed) Where stories live. Discover now