Bölüm ☣2☣ =KOBRA=

274 27 79
                                    

《KODES

=KOBRA=

Bölümler önceden yazıldığı için birkaç günde bir paylaşılacak.

Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz...

***

Hıçkırarak beni sürükleyen iblisi zorla takip ettim. Sesim çıkmıyordu, ağlamaktan konuşamıyordum. Arada düşecek gibi olduğumda bile durmadı. Kurtulduğumu sandığım yere geri gelmiştim. Bir sürü insan toplanmıştı ve beni gördüklerinde, öldürecekmiş gibi bakıyorlardı.

"Dağılın!" emrini alan insanlar dağılmaya başladılar. "Bu saatte herkesi ayaklandırdığın için cezanı çekeceksin Morax!"

"Lüt... Lütfen, ben... Beni bırak," nefes nefese sarf ettiğim kelimeler anlaşılmazdı. Durup yüzüme baktı. Bir an beni bırakacağını bile düşündüm. Korkutucu bir şekilde gülümsedi.

"Konuşmayı bile bilmiyorsun değil mi?" beni çekiştirerek içeri soktu. Uzun koridordan geçip merdivenleri çıkmaya başladık. Beni kafes yerine başka bir yere götürüyordu. "Sana yapacaklarımdan sonra atık konuşamayacaksın!"

Bileğimi tutan elini sıkılaştırıp, daha çok çekiştirdi. Kırmızı halıyla kaplı bir koridora geldik. Bir odanın kapısında durduğumuz da, cebinden çıkardığı anahtarla açtı. Beni içeri doğru savurdu.

Kırmızı ve siyahtı her yer. Bir yatak vardı, pencereleri siyah bir şeyle kaplıydı. Kolumdan tutup beni yatak gibi bir yere yatırdı. Geri kalkmak istediğimde göğsümden serçe bastırıp geri yatırdı.

"Rahat dur Morax," dedi. Hayır, tısladı. Göbeğimden bir kemer getirip sıkıca bağladı. Sonra aynısını kollarıma ve bacaklarıma yaptı. Hareket edemiyordum. Elbisemin etek kısmını tutup göbeğime kadar topladı.

Ellerini bacaklarımda, dolaştırdı. Altımda iç çamaşırı vardı, onun sınırlarına geldiğinde durdu. Geri çekilip izlemeye başladı beni. Titremem çoğalıyordu, hıçkırıklarım gibi.

"Pürüzsüz... Tam istediğim gibi," dedi kısık bir sesle. Sonra masa gibi bir şeyi önüne çekti. Eline aldığı siyah bir şeyle ağzımı bağladı. Yüzünü yüzüme yaklaştırıp saçlarımı okşadı. "MoraxMaat. Seni baştan yaratacağım. Bir tanrıça olacaksın. Hazır olduğunda benim kadınım olacaksın."

Göz bebekleri büyümüştü, sadistçe güldü. Eline ufak bir alet alıp çalıştırdı. Aletin tiz sesi nefesimi kesti. Kodes, eline aldığı bir bezle bacağımı sildi. Elinde ki şeyi ayak bileğime sapladığında, göğsüm çığlığımla yükseldi. Adından dilini hissettim bileğimde.

"Sana asla silemeyeceğin izler bırakacağım, " yüzüme doğru eğildi. "Kanayacaksın! Ben hiç birini ziyan etmeden emeceğim!" Çenemi tuttu sertçe. Mırıldanıyordum, göz yaşları içinde yalvarıyordum ona. "Artık sen bir MoraxMaat olacaksın. Benim güzel tanrıçam!"

Çenemi bırakıp altına bir sandalye çekti. Tekrar bacağıma sapladı. Bütün bedenim acıyla hareket etti. Çığlık attım ama ağzımda ki bez önledi. Tekrar tekrar aynı şeyi yaptı. Arada dilini sürtüp yaladı. Dayanamıyordum ve işkence ettiği bacağımı hareket ettirip kurtarmaya çalıştım.

KODES °Morax-Maat° (+16)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin