Bilinmeyen Numara:Bugün saçların çok güzel olmuş
Nazlı:Teşekkür ederim :)
Nazlı:Sende mi kantindesin?
Bilinmeyen Numara:Evet.
Anonimin böyle demesi üzerine hemen telefonumu masaya bıraktım ve gözlerimi etrafta gezdirmeye başlamıştım ama sadece bir kaç kişide telefon vardı diğerleri ise kantin sırasındaydı.
O sıra yine bir mesaj gelmişti ve o mesaja baktım.
Bilinmeyen Numara:Sen beni mi arıyorsun?
Nazlı:O nereden çıktı şimdi ben kantin sırasına bakıyordum.
Yalan söylemiştim resmen onu arıyordum.
Bilinmeyen Numara:Emin misin?
Nazlı:Evet eminim.
Bilinmeyen Numara:İyi bakalım öyle olsun ;)
Anonime görüldü atıp mesaj yerinden çıkmıştım onunla konuşmak gerçekten çok güzeldi.
O sıra yanıma Ada gelmişti ve bana gülümseyerek karşıma oturmuştu.Ada benim çocukluk arkadaşımdı ve ben onunla birlikte büyümüştüm.Ailelerimiz ise birbirlerini çok iyi tanıyordu.Ada'yı tanıdığım için kendimi çok şanslı hissediyordum.
"Aslı hocanın yanına gittim bir proje teslimi vardı da onu verdim şimdi gelebildim yanına Nazlı" böyle demesiyle birlikte Ada'ya gülümsemiştim.
"Önemli değil" diyip tekrardan Ada konuşmaya devam etti.
"Bu arada Lale teyze ve Koray amca barıştılar mı kuzum?"
Annem ve babam kavga etmişti aslında birbirlerini çok seviyorlardı ama neden kavga ettiklerini bilmiyordum.Neyseki dün akşam her şey yoluna girmişti.
Annem ve babam barışmıştı.
"Evet barıştılar."
"Çok sevindim peki anonimle konuşuyor musunuz?"
Ada'ya anonimden bahsetmiştim ve dün akşam o iki mesaj bir anda gözümde canlanmıştı.
"Nazlı."
"Ben sana aşığım."
Gülümsedim ve Ada'ya baktığımda benim cevap vermemi bekliyordu.
"Ada onun güzel bir kalbi var açıkçası bana öyle hissettirdi ve ben gerçekten onu tanımak istiyorum umarım hissettiklerimde yanılmam."
Bölüm Sonu
Oylarınızı bekliyorum💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNI YILDIZIN ALTINDA
Short Story(texting • tamamlandı) Bilinmeyen Numara: Nazlı. Bilinmeyen Numara: Ben sana aşığım.