6.Bölüm

353 21 0
                                    

Dışarıya çıktığımda kapşonlu sweatımın cebinde olan kulaklığımı çıkartıp kulağıma takmıştım ve telefonumdan bir şarkı açıp yürümeye başlamıştım.Bütün gün kendimi bir türlü derse odaklayamamıştım ve daha fazla dayanamayıp dışarıya çıkmıştım.

En azından temiz hava almak bana iyi gelmişti.

Ve bir anda aklıma dün geceki anonimin attığı o mesaj gelmişti.

"O kadar güzel bakıyorsun ki bazen,bütün dünya kör olsun istiyorum Nazlı."

Gülümsedim.

Anonim gerçekten çok güzel seviyordu.Umarım onu en yakın zamanda görebilirdim.

Ama o sıra birisinin bana seslenmesiyle düşüncelerim bir anda kaybolmuştu ve karşımdaki kişiye bakmıştım.

"Nazlı?"

"Buse?" böyle dememle Buse koşarak yanıma gelmişti ve bana sarılmıştı.

"Seni çok özledim."

Buse,benim en yakın arkadaşımdı ortaokulu beraber okumuştuk onu yeniden burada görmek çok güzeldi.

"Bende seni çok özledim Buse." demiştim ve Buse tekrardan konuşmaya devam etmişti.

"Nazlı,bu arada seni Mert ve Emir'le tanıştırmadım." demişti.

Ve ikisine bakaraktan gülümsemiştim.

"Mert benim liseden arkadaşım." böyle demesiyle birlikte Mert konuşmaya başlamıştı.

"Tanıştığıma çok memnun oldum Nazlı."

"Bende Mert."

"Ve Emir'de benim çocukluk arkadaşım."

Emir'le göz göze gelmiştim onu tanıyordum aynı okuldaydık.

"Emir'le biz aynı okuldayız Buse." böyle dememle Emir konuşmaya başladı.

"Evet." demişti ve bana bakarak gülümsemişti.

Buse'nin bir anda konuşmasıyla gözlerimi Emir'den çekmiştim.

"Nazlı,biz cafeye gidiyoruz sende gelsene."

"Yok ben gelmeyeyim hem sizi rahatsız etmek istemiyorum ama başka bir gün hep beraber gideriz."

Buse'nin bileğimden tutmasıyla karar kesinleşmişti.

"Bizimle geliyorsun itiraz istemiyorum."

Buse'ye gülümseyerek olumlu bir şekilde kafamı salladım ve hep beraber cafeye doğru yürümeye başladık.

***

Bilinmeyen Numara:Günün nasıl geçti bakalım?

Nazlı:İyiydi senin?

Bilinmeyen Numara:Aynıydı.

Bilinmeyen Numara:Ama seni gördükten sonra günüm bir anda güzelleşti.

*bu mesaj silindi.

Nazlı:Anladım.

Bilinmeyen Numara:Nazlı?

Nazlı:Efendim.

Bilinmeyen Numara:Sana ilk yazdığımda okulda üzgündün bir sorun vardı,bana anlatmamıştın.

Bilinmeyen Numara:Ve daha sonralarda sana sormak istedim ama belki anlatmazsın diye daha fazla üstelemek istemedim.

Bilinmeyen Numara:Umarım sorun çözülmüştür.

Nazlı:Annem ve babam kavga etmişti aslında birbirlerini çok severler ve ben onları öyle görünce işte açıkçası üzüldüm.

Bilinmeyen Numara:Peki barıştılar mı?

Nazlı:Evet barıştılar.

Bilinmeyen Numara:Sevindim.

Bilinmeyen Numara:Üzülme lütfen,bazen böyle şeyler yaşanabiliyor.

Nazlı:Doğru diyorsun yaşanabiliyor.

Nazlı:Bu arada teşekkür ederim.

Bilinmeyen Numara:Ne için?

Nazlı:Beni önemsediğin için.

Nazlı:Bana değer verdiğin için.

Nazlı:İyi ki varsın.

💙💙💙

AYNI YILDIZIN ALTINDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin