"Doğum günün kutlu olsun." böyle dememle birlikte Buse yanıma gelmişti ve bana sarılmıştı onu böyle mutlu görmek benide çok mutlu etmişti.
"Teşekkür ederim iyi ki geldin Nazlı." demişti Buse ve ikimizde geri çekildiğimizde masada olan hediyemi alıp Buse'ye uzatmıştım.
"Umarım beğenirsin."
"Neden hediye aldın sizin gelmeniz bile beni çok mutlu etti." Buse'nin böyle demesiyle ona gülümsemiştim ve o sıra Emir'le göz göze gelmiştim.Bana bakıyordu onunla her defasında göz göze gelmem kalbimin hızlı atmasına sebep oluyordu.
Ama bir anda telefonumun çalmasıyla gözlerimi ondan çekmiştim ve pantolumun arka cebinden telefonumu çıkartıp kimin aradığına bakmıştım.
"Buse,annem arıyor ben yukarıdaki terastayım."
"Tamam." demişti ve hemen oradan ayrılıp cafenin terasına çıkmıştım.
***
Annemle konuştuktan sonra telefonumu cebime koymuştum ve o sıra yanımda bir hareketlilik sezmiştim.
Ona baktığımda Emir olduğunu farketmiştim ve kendisi konuşmaya başlamıştı.
"Nazlı benim sana bir şey söylemem gerekiyor."
Emir bana ne söyleyecekti ki? Açıkçası çok merak etmiştim.
"Tabii seni dinliyorum." ve Emir ellerimi tutmuştu.
Ellerimi tutması beni o kadar çok heyecanlandırmıştı ki?
Ne yapacağımı bile bilmiyordum ama Emir'in bir anda o cümleyi söylemesiyle bunun bir rüya olmamasını dilemiştim.
"Nazlı ben sana aşığım." ve tekrardan konuşmaya devam etti.
"O mesajları ben attım sana."
Kalbim resmen yerinden çıkacak gibiydi.Her şey o kadar saniyeler içerisinde gelişmişti ki?
Emir'e baktığımda gözlerimin içine bakıyordu ve birbirimize fazlasıyla çok yakındık.
Ve bir kaç saniye sonra dudaklarım dudaklarına değmişti.
💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNI YILDIZIN ALTINDA
Short Story(texting • tamamlandı) Bilinmeyen Numara: Nazlı. Bilinmeyen Numara: Ben sana aşığım.