2 gün sonra
Nazlı
Aynadan kendime son kez bir daha bakıp evden çıkmıştım bugün hep beraber konsere gidecektik.Dışarıya çıktığımda karşımda Emir'i görmemle gülümsemem bir anda artmıştı.
"Güzelim, seni almaya geldim." Emir'in böyle demesiyle birlikte yanına doğru ilerlemiştim.
"Emir, biz konser alanında buluşmayacak mıydık yani öyle konuşmuştuk?"
"Evet öyle konuştuk ama ben seninle birlikte gitmek istiyorum." ve yeniden gülümseyip başımı sallamıştım.
"Hadi gidelim."
"Gidelim."
***
Emir'le birlikte konser alanındaydık ve bizimkileri bekliyorduk hala gelmemişlerdi.
"Emir, bizimkiler neredeymiş az kaldı konserin başlamasına."
"Şimdi gelir- ve geldiler."
Ada, Doruk, Buse ve Buse'nin yanında bir çocuk vardı.Sanırım bizimle tanışmak için buraya gelmişti ve bizi görüp yanımıza gelmişlerdi.
"Biz geldik sizi çok bekletmedik değil mi?"
"Açıkçası yetişmeyeceksiniz diye çok korktuk ama geldiniz." o sıra Buse'yle göz göze gelmiştim ve sonunda Atlas'ı bizimle tanıştırmıştı kendisi iyi birisine benziyordu.
Ve konser başlamıştı.Gerçekten her şey çok güzeldi ve bugünün hiç bitmesini istemiyordum.
Sonrasında ise etrafıma bakındığım sıra Ada ve Doruğu görmüştüm ikiside çok mutlu gözüküyordu ve umarım hep mutlu olurlardı.
Buse ve Atlas, onlarda sonuna kadar mutlu olmayı hak etmişti ve birbiriyle fazlasıyla yakışıyorlardı.
Ve son olarak ta ben Emir'le göz göze gelmiştim.
İyi ki seni tanımışım Emir.
İyi ki hayatımdasın...
İşte o andı ikimizde aynı anda şu cümleleri söylemiştik.
"Seni seviyorum."
"Seni seviyorum."
Son
Hikayemiz burada bitti. Aslında uzun bir final yapacaktım fakat kararımı değiştirdim ve böyle bir final yaptım umarım beğenmişsinizdir.
Destekleriniz için çok teşekkür ederim iyi ki varsınız. ♥
14.11.2020💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNI YILDIZIN ALTINDA
Short Story(texting • tamamlandı) Bilinmeyen Numara: Nazlı. Bilinmeyen Numara: Ben sana aşığım.