Ada
Evin anahtarını alıp dışarıya çıkmıştım.Bugün evimizin yakınlarındaki parka gidip biraz yürüyüş yapacaktım.Aslında Nazlı ile birlikte gidecektim fakat Lale teyzeyle bir misafirliğe gitmişti.
Parka geldiğim sıra yanıma bir kız gelmişti ve bana sarılmıştı.Ona baktığımda Defne olduğunu farketmiştim.
"Defneciğim nasılsın?" böyle dememle Defne benden çekilmişti ve konuşmaya başlamıştı.
"İyiyim Ada abla sen nasılsın?" Defne'ye gülümsemiştim.
"İyiyim bende fıstığım." ve oda bana gülümsemişti.
Defne'yle bu parkta tanışmıştım ve beraber burada voleybol oynamışlığımız vardı.
"Defne sen buraya tek mi geldin?"
"Yok Ada abla, abimle geldim."
Ama o sıra bir erkek sesi duyulmuştu ve hemen karşımdaki kişiye bakmıştım.
"Defne." ve çocuk yanımıza gelmişti.
"Abi, Ada abla'nın yanındaydım da." demişti Defne ve çocukla göz göze gelmiştim.
Ben bu çocuğu sanki bir yerden tanıyordum.
"Ben seni bir yerden tanıyorum ama... tabii ya sen Nazlı'nın arkadaşısın." çocuğun böyle demesiyle başımı sallamıştım.
"Ben Doruk, Emir'in arkadaşıyım."
Dün ise Nazlı ve Emir sevgili olmuştu.Emir'le ise bugün okulda tanışmıştım.
"Bende Ada, tanıştığıma çok memnun oldum." ve Doruk gülümsemişti.
"Hadi biraz birlikte yürüyelim."
"Olur ama Ada sanırım bizimle gelmeyecek." demişti Doruk.
Ve Defne tekrardan konuşmaya devam etti.
"Ada abla sende bizimle gel beraber yürürüz hem gelirsen çok mutlu olurum." Defne'yi kırmak istemiyordum ve o yüzden onlarla yürümeye karar vermiştim.
***
"Bu güzel yürüyüş için size çok teşekkür ederim." böyle dememle onlara bakıp gülümsemiştim.
"Seni çok seviyorum Ada abla." ve Defne bana tekrardan sarılmıştı.
"Bende seni çok seviyorum Defne ama benim şimdi eve girmem gerekiyor geç oldu iyi geceler."
"Peki Ada abla iyi geceler." diyip Defne yanağıma küçük bir öpücük bırakmıştı.
"Görüşürüz Ada."
"Görüşürüz Doruk." diyerekten ikisinede el sallayıp eve girmiştim.
💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNI YILDIZIN ALTINDA
Short Story(texting • tamamlandı) Bilinmeyen Numara: Nazlı. Bilinmeyen Numara: Ben sana aşığım.