Buse
Cafeye geldiğimde, Mert'in bir köşede oturduğunu görmüştüm ve yeniden içimde bir heyecan basmıştı ona bugün hislerimi açıklayacaktım.Böyle bir durumu Mert'e nasıl açıklayacaktım bilmiyordum ama umarım hislerimin karşılığını alabilirdim.
Mert'in yanına doğru ilerlediğimde göz göze gelmiştik ve ona gülümseyip selam vermiştim.
"Nasılsın Mert?"
"İyiyim sen nasılsın?"
"İyiyim bende." böyle dememle birlikte aramızda bir kaç saniye sessizlik oluşmuştu.Etrafıma bakındığımda ise biraz olsun heyecanımı hafifletebilmiştim ve Mert'in konuşmasıyla ona dönmüştüm.
"Bir şey içmek ister misin Buse?"
"Yok teşekkür ederim içmeyeceğim."
"Peki ozaman seni dinliyorum."
"Mert bunu sana nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum açıkçası biraz heyecanlıyım."
"Heyecanlanmana gerek yok hadi söyle bakalım." derin bir nefes almıştım ve artık söylemenin vakti gelmişti.
"Mert... ben senden hoşlanıyorum." Mert'e baktığımda sanki anlamamış bir şekilde bana bakıyordu.
"Bir şey demeyecek misin Mert?"
"Özür dilerim Buse biz seninle olamayız."
Mert bu söylediğiyle gerçekten çok ciddi duruyordu.Sanırım hoşlandığı bir kız vardı ve benim böyle bir şey yapmamam gerekiyordu.
Bu beni gerçekten hayal kırıklığına uğratmıştı.Ayağa kalktığımda ise Mert'in tekrardan konuşmasıyla ona bakmıştım.
"Nereye gidiyorsun?"
"Eve gitsem iyi olacak." ve Mert başını sallayıp cafeden ayrılmıştım.
Ve daha fazla dayanamayıp gözyaşlarımı serbest bırakmıştım.Bunun bir rüya olmasını o kadar çok istemiştim ki...
Ama maalesef ki bu bir rüya değildi.
💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNI YILDIZIN ALTINDA
Short Story(texting • tamamlandı) Bilinmeyen Numara: Nazlı. Bilinmeyen Numara: Ben sana aşığım.