البارت الثالث عشر " ابن العم & كذبت حبيب "

587 15 4
                                    


وقفت أمام المرأة ونظرة لنفسي كثيرا قائله لها ، هل انا بهذا السوء ليحدث معى كل هذا ؟ ام أنها لعنه احدهم اصابنى بها لاقع فى كل هذه المشاكل والمصائب دفعه واحده ، وكاننى اعيش فى كابوس ولا اعرف وكيف افيق منه ..

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

وقفت السياره أمام أحد الكافهات المشهوره ، لتنزل منها اشيليا بكل غرور وكبرياء وتنظر للمكان قليلا وتدخل لترا أصحابها فى انتظارها لتذهب لهم وتسلم عليهم

اشيليا:-
هااا يا نغم عملتى ايه ؟؟

اقتربت منها نغم وهى تبتسم وتقول بثقه ..

نغم :-
اهو هناك " وتاشر باصبعها عليه ، لتلتفت إليه اشيليا " عرفت انه شغال فى الكافيه ده ورديه باليل وفى النهار بيشتغل مع عمه فى مطعم سالى إللى كنا بنروح عنده ، فاكراه..

ظلت تنظر إليه بعينيها وتتابعه خطوه بخطوه للانتقام منه وعلى ما فعله معها ..

مريا:-
بتفكري فى ايه يا اش ؟

نغم :-
دى اش متحلفاله والله وشكل اليله النهارده هتبقي تحفه ، زى ايام زمان

نظرة لهم وابتسمت بكل ثقه كاعدتها..

اشيليا:-
استنو وهتشوفو هعمل ايه ..

ذهب مراد لرمي القمامه فى مكب النفايات لتنظر لهو نغم بهيام...

نغم :-
بس رغم انه فقير الا انه وسيم جدا جدا هييييح

لتضع مريا يدها خدها وتنظر لهو ونغم كذالك الأمر ايضن ..

مريا :-
طبعا ..

نظرت اشيليا لهم بغيظ ومن ثم نظرت إلى مراد قليلا واغلقت هاتفها ونظرت لهم ..

اشيليا:-
انتو غبيات يعنى ؟؟ احنا بنتكلم عن واحد *** بيمسح الارض ويلم الزباله بتاعتنا ، وبعدين انتو نسيتو هو عمل ايه معايا هااا ؟؟

مريا :-
بصي بعيداً عن انتقمنا بس الواد مز اوى اوى يعنى ، وبعدين فيها ايه لما يمسح الأرض ..

نغم :-
والله بفكر اجيبه اشغله فى الشركه عندنا  ..

مريا :-
فكره حلوه اوووى ..

اشيليا :-
والله انا مش هستخصره فيكم ، وفى الاخر هو حتت واد بيمسح الارض وباشاره منى اخليه يبقي خدام تخت رجلى بس .... بس للاسف انا جايه هنا مخصوص علشان اخد انتقامى منه مش علشان تحبولى خدام فقير ..

نغم :-
بس الواد بقي مز اكتر من الأول والله ، مش كده يا مرمر

مريا :-
معاكى حق ، وبالذات لما حلق دقنه ووضب شعره بقاء حاجه جنتل اوووى ، هييييييح ..

نظرة لهم اشيليا بغضب وكانت هذه النظره كفيله باسكاتهم جميعا ....

اشيليا:-
انا هوريك يا مراد الكلب ..

اصابتنى لعنة عشقها بقلم  ( اسو احمد  ) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن