🍂 اصابتنى لعنة حبها 🍂 23
🍁 البارت الثالث والعشرين 🍁
لينك الواد باد
https://my.w.tt/3htVj2v6l9؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
بسم الله الرحمن الرحيم ، نبداء
بعد بتول شرحة ل أمير خطة الخطوبه و حاولت تغريه بانه هياخد حاجات كتير من وراء الخطوبه دى أمير بداء يتجاوب معاها و...
أمير:-
موافق بس بشرط ...
بتول:-
شرط !!! شرط ايه ده يا أمير ؟
أمير بدء يقرب من بتول وهى بترجع للوراء لحد ما لزقت فى الحيطه...
بتول بلعت ريقها بصعوبه من قربه المهلك لتقول بارتباك..
بتول:-
ااا مير ااابعد شو يه...
قرب أمير اكتر منها ووضعه يده على الحائط محصراً أيها وقال بغمزه:-
نخليها جواز للمدة إللى عايزها ياجميل بدل خطوبه وبكده ابوكى هيقتنع اكتر بكتير من حوار الخطوبه ده ويسافر بسرعه ، هااا ايه رايك يامزه ..
بتول :-
انت شكلك اتجننت رسمى يا أمير..
أمير بضحكه :-
انا اتجننت من لما عرفتك ياروحى ، هاااا قولتى ايه يا قطتى
بتول زقته بقوه بس بالنسبه لأمير علشان جسمه اقوى منها ماتحركش غير بعض السنتى مترات فقط لتقول بغضب ..
بتول:-
لا انت كده اتجننت رسمى بجد والحل الأنسب ليك مستشفي الأمراض النفسيه
أمير:-
والله قولى الكلام ده لنفسك يا ست بتول ، وبعدين هو ده شرطى وفقتى كان بها وماوفقتيش كل واحد يروح لحال سبيله وسلام عليكم خبط أمير كف على كف وخلصت على كده..
بتول:-
أمير ماتستهبلش ، جواز أى وهبل ايه إللى بتقول عليه ده ؟ انت واعى لنفسك بتقول ايه ؟؟ انت فعلا اتجننت رسمى ..
اقترب أمير منها قليلا وهو يضحك ليقول..
أمير بخبث:-
بصي علشان انتى بس غاليا عليا اوى ومن طرف الحبايب هديكى خيار تانى ، انبسط يا عم
بتول بفرحه :-
بجد يا أمير ...
أمير:-
علشان تعرفى انى طيب بس هكتفى ببوسه..
كادت بتول ان تتكلم ولكن هناك ذراع اطبقت على عنق أمير بقوه ..
بتول بصدمه:-
بابا !!؟
ابراهيم بغضب :-
ايوه بابا يا ست هانم ياللى دايره على حل شعرك مع الواد قليل الربايه ده ..
أمير وقد بداء وجهه فى الاحمرار :-
يا عمى اهدى بس وانا هفهمك كل هاجه الحقينى يابتول همووو ت ... يااا ياااا بتوووول اااااخ هموت يا عمى ااااه
بداء وجه أمير فى الاختناق من ضخط ابراهيم عليها لتدخلت بتول بسرعه كبيره عندما رأت ان الواضع لا يبشر بالخير آبداً وبعد أن تدخل رجال الأمن واحلام تم إنقاذ أمير بنجاح ...
ابراهيم :-
سبونى عليه السافل ده ، بقي انت ياض بتقرطس بنتى يا ابن الك...... يا ابن الم...... ده انا هخلى ليلتك اسود من قرن الخروف ..
أمير وهو يختبء وراء بتول:-
كح كح طب يا عمى الخروف قرنه بونى غامق هههههه كح كح
بتول بهمس:-
مش وقت دمك إللى يلطش ده خالص يا أمير بابا كلمه كمان منك هيعمل منك بوفتيك والله ..
أمير:-
انتى شايفه كده ..
بتول:-
انت شايف ايه ونظرة الى ابيها وقالت لهو وانت يا بابا اهدى شويه مش كده هتتعب وانت عندك السكر وممكن تروح فيها بعد الشر يعنى..
ابراهيم :-
مش ههدى غير لما اطلع م....... ام.... الحيوان إللى مستخبي وراكى زى النسوان ده ..
أمير:-
يا عمى انا مقدر موقفك بس فى سوء تفاهم حاصل وحضرتك فاهم الموضوع غلط وصدقنى لما تعرف الحقيقه ايه هتندم على كل كلمه قولتها فى حقي ..
ابراهيم :-
لا اخص عليا هو انا ازاى صدقت إللى سمعته بودانى من شويا واللى شافته عينى إللى هتكلهم الدود دى معلش يابنى ظلمتك معايا..
أمير بابتسامه:-
مافيش داعى للاسف حضرتك زى والدى برضه و...
افلت ابراهيم من رجال الأمن وضرب أمير بوكس فى وجهه لتجري بتول واحلام ويفصلو ابراهيم عن أمير الذي آكل ضرب ماكلوش خمار قبل كده " يستاهل 😂 "
عندما نهض أمير هرول إلى الحمام سريعاً وأغلق عليه الباب باحكام ليجد نفسه فى حمام النساء وجميع النساء ينظرون إليه نظرة الأسد على فريسته ..
أمير وهو يحاول أن يلطف الجو قليلا:-
انا لو حلفتلكم دلوقتى ان ابو إللى المفروض حبيبتى بره وعايز يقتلنى وانا دخلت هنا من غير ما اخد بالى انه حمام السيدات ، هتصدقونى صح نظرت السيدات إلى أمير ووجوههم لا تبشر بالخير ابداء مش هتصدقو صح ، طب بالدور معلش علشان لسه واكل علقت ماكلهاش حمار قبل كده ..
احد البنات :-
ماتخافش ده احنا هنريحوك اوى يا بيه صرخت البنت بصوت عالى هجووووووم
هجمت جميع السيدات عليه وظلوا يضربو به بالحزيه والبعض بسلة المهملات والآخر بالحقائب والآخر يرش البرفان على عينه " كل واحد هيجيله يوم ياظالم 😂" ..
أنت تقرأ
اصابتنى لعنة عشقها بقلم ( اسو احمد )
Humorروايه 🍁 اصابتنى لعنت حبها 🍁 مقدمه يامن اخذتى قلبي اسيراً لكى كيف تاخذينه هكذا من اول نظره قولى لي بربك كيف اغويتيه وجعلتيه اسيراً لكى وحدك عن كل البشر ، يا عنيدتى ومجنونتى ومحبوبتى يامن اصابتنى بلعنت حبها لا تبتعدى عنى ارجوكى فبعدك عنى مثل الهلاك...