6

727 40 1
                                    

M-am trezit din cauză că cineva duna întruna la ușa și nu se oprește din a mai suna. Mă ridic leneș și văd cinei. Dar când deschid ușa acel cineva îmi pune o cârpă la gura cu un miros extrem de rau. A început să amețesc iar mai departe negru.
Mă trezesc legat de un scaun și cu ochii legați. Aud pași cum se îndreaptă spre mine.

- offff......deci te-ai trezit?

- cine ești și ce vrei de la mine?

- 1 nui neapărat să știi cine sunt 2 vreau să-i fac o capcana lui Derek.

- cine e Derek?

- o, acum o faci pe neștiutul?

- eu chiar nu știu cine este Derek asta.

- el este doctorul pe care l-ai vizitat tu.

- da ce treaba am eu cu el?

- pai....cum să-ți spun.....el este șeful unei bande de mafie foarte puternica.

- 1 ce legătură am eu cu asta și 2 de ce mai rapit.?

- tu i-ai trezit interesul către tine și team răpit doar că săi fac o capcana.

- ce vrei sa spui prin trezit interesul?

- în ultima vreme el sa atașat de tine și dacă te voi răpi el te va căuta.

- .......

- deci cum te cheamă?

- ......

- nu vrei sa răspunzi?

- .....

Aud cum el pleacă și vine înapoi cred că tot el, cred. În următoarea secundă îmi dezleagă danda de la ochi și văd că niște matahale s-au adunat în jurul meu. Una dintre ele mă dezleagă și vra să îmi de-a un pumn în față dar mă feresc. Mai vin niste matahale și se bagă în fata.

- dativa din cale până nu mă inervez.

- și dacă nu vrem?

- va puneți cu nu cine trebuie.

- și cine zice?

- persoana care va va face viața un iad .

Matahalele se uită la mine și una dintre ele se apropie de mine și vrea să mă bată dar eu fiind mai mic de înălțime mă strecor pe între picioarele lui și plec alergand. Alerg până văd o fereastra deschisă și sar până la ea. Nu este cam înalt dar sar de pe fereastră. Și alerg in continuu până ies pe stradă. Și văd că nu suntem în oraș o eau pe stradă inainte.
Merg și iar merg până o mașină se oprește și șoferul îmi arată să mă sui în ea. Mă sui în mașină și el porneste. Mă uit la tipul de la volan și este.......

Va continua....

Scuzați de greseli.

un pacient doar pentru mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum