Aika pov.
Îl las pe Derek excitat iar eu plec cat mai departe de el și mă ascund. Îl aud cum zice ceva că se răzbună dar nu îi dau atentia. Dintr-o dată îmi aud telefonul sunând de jos. Ies din ascunzătoare și plec să-mi iau telefonul. Mă uit pe telefon și văd că mă sună mama. Îl văd pe Derek înfuriat și roșu la fata eu ii arat să tacă și să aștepte până termin de vorbit.
*Convorbire telefonică*
- alo?
- buna Aika, ce mai faci?
- buna mama, totul bine dar metale ce mai faci?
- totul foarte bine, auzi, nu vrei sa vii la mine prin vizita?
- voi veni dar pot sa iau pe cineva cu mine?
- desigur, dar cine va fi,
- vei vedea, acum sunt cam ocupat vom mai vorbi când voi veni bine?
- bine, pa.
- pa.
*Convorbire telefonică încheiată*
După ce termin de vorbit cu mama mă uit la Derek și-l văd că stă pe canapea aproape adormit.
Trec încet cu pași mici fara sa fac vreun zgomot dar cum nu am noroc mereu pățesc ceva. El mă observat și a venit aproape alergând spre mine eu cum nu am nicio scăpare mă transform in pisica și alerg pe sub picioare că sa mă ascund.Deci....stau în ascunzătoare fara sa fac vreun zgomot. Aud un scârțâit asta însemnând că cineva a intrat în baie.
- pis,pis,pis unde ești pisicuțo?
E, iti arat eu pispis. Ies de după baie și îl zgârii cat de tare și adânc pot. Mă uit sătul la capodopera mea apoi fug.
- futuți pisica morții de te prind îți garantez sută la sută că nu vei putea merge mâine.
/~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scuzați de greseli.