16

444 35 1
                                    

Aika pov.
După ce ma sunat mama am decis că o voi vizita peste 2 zile și îl voi lua și pe îngeraș cu mine. O, mulțumesc doamne că  m-ai crezi in mine. Bine deci trebuie sa iau niste haine cu mine de-a lui Lucifer și pentru mine. Deci aproximativ 2 săptămâni voi  scapa de doctorul pervers.
Intru in camera unde doar Lucifer și fără sa fac zgomot îl iau în brațe și mă îndrept spre ieșirea din apartament dar, offff....mereu trebuie sa fie un dar. In fata mea apare un Derek furios.

- unde crezi că pleci, nici nu îți....

Nu îl las sa termine și-i arat sa nu strige că doarme Lucifer.

- văd că ai venit să-ți iei la revedere de la mine.

- cum adică la revedere?

- pai eu plec la mama in vizita.

- și cât vei sta acolo?

- 2 săptămâni.

- vin și eu să-mi cunosc soacra.

- in primul rand tu nu vii nicaeri sin al doilea rând mama nu îți este soacra ție.

- dar de ce nu?

- pentru că nu.

- dar eu nu voi putea rezista 2 săptămâni fără tine.

- nu am ce să-ți fac i-am promis mamei că o voi vizita.

- vin și eu.

- nu și gata.

- atunci nu pleci nici tu de aici.

Spune și încuie ușa cu cheia apoi o pune la el în buzunar. După ce pleacă eu îmi las la vedere ghearele și încerc să descui ușa până ce reușesc. Gata am reușit îl iau pe Lucifer în brațe și plecand chizind ușa.

Derek pov.
Aud cum ușa este închisă. Plec repede jos si văd că Aika numai este. Pentru asta sa vezi ce surpriza te așteaptă.
Spun și încep să râd malefic.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scuzați de greseli.

un pacient doar pentru mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum