Aika pov.
Plec în apartament și cum intru cum incui cu cheiapoi merg sus in cameră și-l pun pe îngeraș pe pat și-l învelesc bine cu un pled. Apoi plec să-mi fac un dus. După ce termin de făcut baie plec jos și aprind televizorul.
Mut canalele până găsesc un film horror (соната). Pe la jumatea filmului adorm.Îmi deschid ochii din cauză că nustiu cine suna la ușa de da dracii peste el. Mă ridic și strig:
- vin, și nu mai suna că nebunul.
Plec sa deschid ușa.
- sall de ce așa de greu?
-că mai trezit din morți, cu ce ocazii ai venit?
- am venit să-mi văd prietenul.
- a , atunci intra.
Kai intra in casa și pleacă în sufragerie. Se așează pe canapea și se uită la mine.
- Kai hai sa ne jucam într-un joc video.
- sigur.
- eu plec sa aleg un joc dar tu așteaptă aici.
- Bine.
Kai pov.
Aștept aici până vine Aika. Noi ne cunoaștem de când eram mici. Prin clasa 9 m-am îndrăgostit de Aika și încă de atunci țin secretul asta nesuferit in mine. Dar azi îi voi spune despre sentimentele mele. Văd cum Aika coboară scările cu jocul video in mana.- Kai te simți bine?
- da, de ce întrebi?
- te tot uiți la mine încă de când ai venit.
- nu am nimik.
- bine fie.
Aika pov.
După ce ne-am jucat am plecat sa mancam. Noua ne sa mai alăturat și Lucifer. Am mâncat și am și strâns masa apoi i-am dat telefonul lui Lucifer sa se joace și a plecat în camera. Mam apucat sa spăl vasele. Dintr-o dată simnt cum două brațe mă îmbrățișează eu doar tresar, mă uit cine este și-l vad pe.....Kai?- sa întâmplat ceva?
- Aika...eu am ceva sati spun.
- tu știi că poți să-mi spui orice.
- eu...eu te plac, încă din clasa 9 m-am îndrăgostit de tine.....vrei sa iesi.cu mine la o intalnire?
- Kai....scuze dar eu te iubesc numai că pe un prieten.
- nu-i nimic, înțeleg.
- nu tei supărat pe mine, nu?
- sigur că nu prietene, orice nubsar întâmplă voi rămâne prietenul tău cel mai bun.
- vai ce bine, Kai răspunde corect.
- bine.
- tu ești gay?
- nustiu, sincer fetele nu mă atrag și încă m-am îndrăgostit de tine și cred că da, dar tu?
- pe mine tot fetele nu mă atrag și cred că da.
- vai ce ușurare am crezut că dacă vei afla că sunt gay îți va fi greata sa fii prieten cu mine.
- și eu la fel dar când am aflat că ești gay m-am bucurat.
- bine eu tre' să plec.
-bine pa.
- pa.
După ce a plecat Kai eu am plecat sus in camera și m-am pus în pat. ,, Mie tot timpul îmi sare gândul la Derek, iar când sunt cu el inima mea o ia razna, nustiu ce se întâmplă cu mine......poate m-am...imposibil" și cu gândul ăsta am adormit lângă îngeraș.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scuzati de greseli.