Depa ce avionul a aterizat mi-am luat bagajele și acum mă îndrept spre apartament.
~dupa un drum lung și trist~
Intru în clădire și mă îndrept spre lift. Super nu lucreaza,......futuți liftul matii. Blea va trebui sa merg pe scări. După ce am terminat de ridicat scările îmi scot cheile din buzunar și vreau să intru în apartament că un pridurac mă prinde de mana. Eu îmi întorc fata la el cu o privire de:" tu ești cumva dalbaiob?"- spune de ce ai venit așa de repede, nu că mă supăr doar vreau sa aflu motivul.
- .........
- de ce nu vrei să vorbești cu mine?
- nu vreau sa vorbesc despre asta, și dacă nu te superi am niste treabă de facut.
Derek pov.
Se uită la mine cu o privire de te da in speriați. Se intoarce și intră în apartament, trântind usa.
Oare ce sa întâmplat nu l-am mai văzut comportanduse așa de rece cu alții.Aika pov.
Intru în apartament și mă duc sus, îmi pun bagajul pe pat, apoi plec jos și îmi iau telefonul cu mine. Îmi conectez telefonul la boxa și îmi pun muzica la maxim acum nu mai vreau altceva decât să-mi fac curățenie în cameră și apoi îmi voi lua un bol de înghețată și voi manca.
Plec sus și îmi pun hainele și lucrurile la loc.După ce termin plec jos la frigider sa îmi iau înghețată apoi ma duc la balcon. Îmi iau o lingura de înghețată în gură și mă uit la oamenii care se grăbesc că a început a bureza.
- dați blea muzica mai încet.
Mă uit la vecinul de jos și ii arat degetul din mijloc.
Mă uit la cer și deodată cineva îmi strigă numele.- A-aika?
Un băiat cel de aceeași vârstă că și mine cu parul albastru și ochii aurii se uită la mine că la ultima speranță. Nustiu ce am dar am o senzație că îl cunosc de când eram mic.
- ne cunoaștem?
- c-um nu mă cunoști?
- omule prima data în viața te vad.
- poți să-mi dau voie la tine am ceva sati spun ceva important.
- ok.
El intră în clădire iar eu doar mă uit la strada. La audă suna cineva, presupun că este acel băiat.
- intra
Ii strig eu iar ușa se deschide și închide.
- Aika eu sunt fratele tau.
- cum adică frate, părinții nu mi-au spus niciodată de tine, și cum te cheamă?
- mă numesc Julio, și părinții pe care ii ai tu nu sunt adevărați sunt doar părinții adoptivi.
- deci zici ca ești fratele meu și cine sunt părinții mei adevărați?
- părinții noștri sunt mafioți. Și tata mă trimis să te caut că tu vei fi moștenitorul mafiei.
- și dacă nu vreau sa vin?
- te iau cu forta.
- bine dar macar unde plecam.
- in New York.
- și când?
- mâine dimineata.
- dar cam cat timp tre să stau în New York?
- 3 ani, da ce întrebi.
- nu vreau sa vin.
- cum nu vreai.?
- poate peste vreo 1 luna cel maxim și vin., Se poate?
- bine doar o luna și vin să te iau.
- ok ești cel mai tare.
- bine bine, pa.
- pa.
El pleacă iar eu plec sa deconectez telefonul de la boxa.
Ies din apartament și mă îndrept spre vecinul doctor.
Sun la ușa și aud un "vin". Și iată că în fața mea sta un Derek in un prosop legat la bazin. Arată sexi ce aș vrea să-l sărut. Dar cine mă încurcă, nimeni, îmi pun mana după ceafă sa și-l trag mai jos și îl sarut. El sa mirat de mișcarea mea dar nu sa dat bătut și a răspuns mă luat în brațe fara sa rupă sărutul și am intrat amândoi în apartamentul său. Și după aproximativ 10 secunde neam despărțit din sărut.
Se uită la mine cu o privire de:"ai cumva febră".- nu, nu am febră dar am ceva important să-ți spun.
- și ce anume?
- 1 te iubesc, 2 peste o lună plec în New York si 3 voir sta acolo 3 ani.
- de abia îmi spui că mă iubesti?eu te-am iubit din prima zi de când te-am văzut. Și nu o sa te para...pleci in New York timp de 3 ani?
- da.
- și de-abia îmi spui?
- pai...a venit fratele meu și mi-a spus că tatăl meu cel adevărat la trimis să mă caute și să vin cu el în New York dar eu am zis că peste o luna poate veni să mă ia.
- cum adică tatăl tău cel adevărat?
- pai... E o poveste lungă.
- am timp.
~dupa ce i-am povestit tot~
- deci zici că părinții tăi din Belgia sunt adoptivii tai părinți și că părinții tăi adevărați sunt mafioți?
- așa se pare.
- Aika am și eu ceva important să-ți spun.
- ce este?
- pai eu....eu sunt liderul unei mafie de prin apropiere.
- stiam.
- cum adică știai?
- încă din ziua aceea când m-au rapit miau spus că ești liderul unei mafie puternice.
- atunci vrei sa fii iubitul meu.
- tu îți bați joc de mine......sigur că da!
- atunci hai sa petrecem luna asta împreună și so faceam cea mai frumoasa.
- desigur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salut, iată și mult doritul capitol. Îmi cer scuze că nu am postat așa de mult dar am avut niste probleme in familie și că a venit și școala tre' să învăț. Și sper că va plăcut acest capitol. Va 😘